• پنجشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۸
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403041409330
  • خبرنگار : 50597

امام جمعه محلات:

دیپلماسی خارجی دولت سیزدهم گره‌های اقتصادی بسیاری را باز کرد

دیپلماسی خارجی دولت سیزدهم گره‌های اقتصادی بسیاری را باز کرد

ایسنا/مرکزی امام جمعه محلات با اشاره به وجود دیپلماسی فعال در وزارت خارجه شهید رئیسی، گفت: دیپلماسی خارجی دولت سیزدهم باعث باز شدن گره‌های بسیاری در مسائل اقتصادی شد و اقدام موثر دیگر وی، راه‌اندازی کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل بود که جهت رشد اقتصادی، آثار بسیار خوبی به جای گذاشت.

حجت‌الاسلام مهدی ربانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به صداقت و پایبندی شهید رئیسی به ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی، اظهار کرد: جدیت در مبارزه با رانت‌خواری و فساد، ولایتمداری و تبعیت از مقام معظم رهبری و تلاش جهت تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری، از ویژگی‌های شخصیتی این شهید بود.

وی ادامه داد: توجه به نیازهای ضروری مردم، برطرف کردن فقر و محرومیت و گسترش عدالت، از اقدامات دولت بود. شهید رئیسی و دولت وی تلاش کردند تا عدالت اجتماعی برقرار شده و محرومان جامعه از نعمت‌های انقلاب اسلامی بهره‌مند شوند.

ربانی تصریح کرد: ریل‌گذاری اقتصادی درست دولت سیزدهم منجر به کاهش تورم، رشد اقتصادی و کاهش نقدینگی در جامعه شد که در کاستن بار گرانی بر دوش مردم بسیار موثر است. در کنار این اقدامات، دستاوردهای بسیار دیگری نیز در دولت شهید رئیسی حاصل شد.

وی گفت: توجه به نیازهای ضروری مردم، برطرف کردن فقر و محرومیت و گسترش عدالت، از اقدامات دولت بود. شهید رئیسی و دولت وی تلاش کردند تا عدالت اجتماعی برقرار شده و محرومان جامعه از نعمت‌های انقلاب اسلامی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات نشانه همبستگی و وحدت ملت بوده و نقطه مقابل اقدامات دشمنان در ایجاد اختلاف بین مردم خواهد بود، توطئه‌ها را خنثی خواهد کرد و منجر به وحدت ملی در جامعه خواهد شد.

ربانی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ادامه داد: مشارکت مردم در این آزمون الهی از اهمیت بالایی برخوردار است و مردم با حضور خود در انتخابات، حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

وی با اشاره به آثار و دستاوردهای حضور در انتخابات ریاست جمهوری، افزود: مشارکت پرشور در انتخابات، موجب اقتدار ایران اسلامی خواهد شد. مشارکت بالا در انتخابات، جایگاه والای ایران در جهان را بالاتر برده و اقتدار آفرین خواهد بود.

امام جمعه محلات تصریح کرد: افزایش اقتدار جمهوری اسلامی در جهان موجب خنثی‌سازی بسیاری از توطئه‌های ایران اسلامی شده و ناامیدی دشمنان از سلطه بر سرزمین ایران را به همراه خواهد داشت.

وی گفت: اقتداری که ناشی از افزایش مشارکت مردم در انتخابات است، تثبیت‌کننده جایگاه مهم ایران در منطقه و عرصه‌های بین‌المللی است و ما را در موقعیتی قرار خواهد داد که قدرت چانه‌زنی کشور در مذاکرات را افزایش خواهد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha