• پنجشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403041409338
  • خبرنگار : 50597

فرماندار دلیجان:

مشارکت پرشور در انتخابات جایگاه بین‌المللی کشور را ارتقا می‌دهد

مشارکت پرشور در انتخابات جایگاه بین‌المللی کشور را ارتقا می‌دهد

ایسنا/مرکزی فرماندار شهرستان دلیجان گفت: افزایش مشارکت مردم در انتخابات می‌تواند با افزایش قدرت چانه‌زنی کشور، زمینه‌ای برای دفاع بهتر از پایه‌های اعتقادی و حقوق کشورمان در عرصه‌های جهانی را فراهم بیاورد.

ابوالفضل قاسمی در گفت و گو با ایسنا با گرامیداشت یاد شهدای خدمت، اظهار کرد: فعالیت جهادی شهید رئیسی تعطیلی نمی‌شناخت و به همین دلیل، گشایش‌های زیادی را برای کشور به ارمغان آورد. وی الگویی برای تمام مسئولان کشور بود.

قاسمی افزود: رئیس جمهور شهید در حدود هزار روز فعالیتش به‌عنوان رئیس جمهور به جهاد اقتصادی پرداخت و به مسئولان در تمام دستگاه‌های کشور درس بزرگی داد. خدمت او شب و روز نمی‌شناخت و در مباحث اقتصادی، داخلی و خارجی، شکوفایی‌های بسیاری را برای کشور به ارمغان آورد.

وی با اشاره به پاکدستی شهید رئیسی تصریح کرد: وی تمام مردم را از خود می‌دانست و زمان خود را صرف خدمت به مردم می‌کرد. شهید رئیسی در طول این سه سال، مصداق بارزی از خدمت به مردم را به‌نمایش گذاشت. کارگزاران نظام باید مشی آیت‌الله رئیسی را چراغ راه خود قرار داده و مسیری را که ایشان آغاز کرد، به درستی پیش ببرند.

فرماندار شهرستان دلیجان با اشاره به تحول ایجادشده در زمینه صنعت کشور در دولت سیزدهم، بیان کرد: در این مدت کوتاه، بیش از هفت هزار واحد صنعتی تعطیل به چرخه اقتصادی کشور بازگشت. در زمینه کمک به محرومان و محرومیت‌زدایی و تامین مسکن نیز اقدامات مثبت بسیاری انجام شد.

وی درخصوص تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: در این دوره همانند دور اول انتخابات ریاست جمهوری، ۵۳ شعبه برنامه‌ریزی شده که ۴۱ شعبه ثابت و ۱۲ شعبه سیار است. مسیرهای شعب سیار اصلاح شده تا در جای جای شهرستان علاوه بر شعب ثابت، شعب سیار نیز حضور داشته باشند تا دسترسی مردم به شعب اخذ رای تسهیل شود.

وی افزود: فضای شهرستان نسبت به دور اول انتخابات، شور و هیجان بیشتری پیدا کرده و تمام گروه‌های سیاسی و هواداران نامزدها در قالب ستادها با برگزاری جلسات و نشست‌ها، به تبیین برنامه‌های خود می‌پردازند.

فرماندار شهرستان دلیجان با اشاره به افزایش مشارکت در دور اول انتخابات ریاست جمهوری نسبت به انتخابات سال گذشته، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در دور دوم انتخابات نیز مردم با شکوه بیشتر در انتخابات شرکت کنند چراکه بازتاب بین‌المللی حضور پرشور مردم در انتخابات، جایگاه کشور را در جهان ارتقا خواهد داد و موجب سربلندی مردم و جبهه مقاومت خواهد شد.

وی گفت: مشارکت موثر مردم در انتخابات و خلق حماسه حضور، برگ افتخار دیگری برای کشور خواهد بود. اگر به چهار دوره گذشته برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کشور نگاه کنیم، شاهد رکوردشکنی مردم استان هستیم. این حماسه‌آفرینی موجب می‌شود تا در جایگاه بین‌المللی قاطع‌تر و محکم‌تر از آرمان‌های خود دفاع کرده و حقانیت آن را اثبات کنیم.

قاسمی ادامه داد: با اعلام مشارکت تمام جناح‌ها در انتخابات و نزدیک شدن به انتخابات و افزایش شور انتخاباتی، مشارکت تمام سلیقه‌ها و گرایش‌های سیاسی از جمله اصول‌گرایان، اصلاح‌طلبان، مستقل‌ها و میانه‌روها و سایر گروه‌های سیاسی در انتخابات افزایش پیدا خواهد کرد و تمامی زیرساخت‌های لازم از سوی دستگاه‌های مرتبط برای برگزاری انتخابات فراهم شده است.

وی افزود: اگرچه در گذشته شاهد فراز و فرودهایی بوده ایم اما با فعالیت تمام گروه‌های سیاسی پیش‌بینی می‌شود در این دوره شاهد مشارکت بیشتر مردم در انتخابات باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha