• سه‌شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۶
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403041208117
  • خبرنگار : 50597

فرماندار فرهان تاکید کرد

رای بالا، پشتوانه‌ای قاطع برای رئیس‌جمهور آینده

رای بالا، پشتوانه‌ای قاطع برای رئیس‌جمهور آینده

ایسنا/مرکزی فرماندار شهرستان فرهان گفت: مشارکت حداکثری و رای بالا به هر نامزد، او را در پیگیری امورات و برنامه‌ها، مصمم‌تر خواهد کرد.

ابوالقاسم آقازیارتی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تعیین سرنوشت و مسیر حرکت کشور در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: با شهادت رئیس جمهور، کشور در مسیر انتخاب زودهنگام رئیس جمهور جدید قرار گرفت تا انتخابات دیگری را برگزار کند و با این وجود دور اول انتخابات با حضور و مشارکت پرشور و معنادار مردم برگزار شد.

وی با دعوت به مشارکت پرشورتر مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، ادامه داد: با شرکت در انتخابات، آینده خود و کشور را رقم می‌زنیم و اگر قرار است تغییری در عملکردها و رویکردها انجام شود، این تغییر از مسیر انتخابات و با رای‌هایی که به صندوق‌ها ریخته می‌شود، انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان فراهان، اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را فراتر از دور اول دانست و افزود: در دور دوم انتخابات، یک رای نیز می‌تواند در انتخاب رئیس جمهور تاثیرگذار باشد. فراموش نکرده‌ایم که در مقطعی از تاریخ انقلاب اسلامی، مردم و جوانان برای دفاع از میهن و ارزش‌های انقلاب اسلامی صف کشیدند و در برابر دشمنان خارجی ایستاده و دفاع مقدس هشت ساله را رقم زدند.

وی با اشاره به افتخارآفرینی جوانان در جنگ تحمیلی، تصریح کرد: آن دوران میدان جنگ نظامی بود و امروز در میدان رقابت سیاسی برای تعیین سرنوشت کشور قرار داریم. مردم با حضور در صف صندوق‌های رای، تاکید می‌کنند که اهمیت مشارکت در انتخابات و این رقابت سیاسی، بیشتر از دوران گذشته است.

آقازیارتی اظهار کرد: اگر در دوران جنگ، جوانان برای دفاع نظامی از میهن صف می‌کشیدند، امروز برای دفاع سیاسی از کشور باید صف کشیده و رای بدهند. انتخابات ریاست جمهوری هنوز به پایان نرسیده و مردم با حضور دوباره خود باید این اقدام را به پایان رسانده و لایق‌ترین فرد را انتخاب می‌کنند تا امورات کشور خود را به دست او بسپارند.

وی افرادی که در دور اول انتخابات حضور نداشتند را به مشارکت دعوت کرد و ادامه داد: افرادی که در دور اول حضور داشتند، با عزم و اراده قوی‌تر مشارکت پیدا کنند تا گزینه اصلح برای نظام را انتخاب کنند.

وی افزود: همه باید یکپارچه و یکصدا به ستاد انتخاباتی نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل شویم تا مشارکت حداکثری را رقم بزنیم. طرفداران هر دو نامزد باید بدانند که مشارکت حداکثری و رای بالا به هر نامزد، او را در پیگیری امورات و برنامه‌ها، مصمم‌تر خواهد کرد.

فرماندار شهرستان فراهان گفت: این انتخابات تنها متعلق به ایرانیان نیست بلکه بسیاری از کشورهای منطقه، کشورهای اسلامی و دشمنان ما، به این انتخابات و حضور مردم چشم دوخته و برای میزان حضور و منتخب مردم نیز برنامه خواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره عملکرد و شاخصه های شهید رئیسی به عنوان الگویی برای انتخاب اصلح، مردمی بودن را از شاخصه‌های شهید رئیسی دانست و اظهار کرد: بسیاری از مسئولین شعار مردمی بودن داشتند اما پس از شهادت ایشان، جلوه‌های مردمی بودن ایشان به وضوح مشاهده شد. او بدون تکلف در اجتماعات مختلف مردمی حضور پیدا کرده و به گفت و گو با مردم می‌پرداخت که این رفتار باید به الگویی برای همگان تبدیل شود.

وی با تاکید بر تفاوت سفرهای استانی دولت سیزدهم با دولت‌های دیگر و توجه به جلوگیری از هزینه های اضافی ادامه داد: در سفرهای دولت‌های گذشته، هزینه های بسیاری صرف تبلیغات و فضاسازی می‌شد اما سفرهای استانی دولت سیزدهم که با هدف رفع مشکلات و شنیدن بی‌واسطه مشکلات مردم بود، با صرف حداقل هزینه ها انجام می گرفت.

آقازیارتی نگاه به توانمندی‌های داخل کشور را از ویژگی‌های دولت شهید رئیسی دانست و افزود: به دلیل نگاه به خارج از کشور فرصت‌های بیشمار و بی‌نظیر موجود، در دولت‌های گذشته مغفول مانده بود ولی نگاه دولت سیزدهم اینگونه نبود و به توانمندی‌های کشور در تمامی حوزه‌ها توجه ویژه شد.

وی با تاکید بر رویکرد متفاوت دولت شهید رئیسی در مقایسه با سایر دولت‌ها و لزوم شناخت این رویکرد، گفت: در حوزه سیاست خارجی نیز یک دیپلماسی فعال عزت‌مندانه و مبتنی بر تقویت ارتباط با کشورهای منطقه و همسایه توسط دولت سیزدهم پیگیری شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha