• سه‌شنبه / ۹ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۴
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400060906569
  • خبرنگار : 50213

بازگشت آلومینیوم به تنظیمات ۱۳۹۹

بازگشت آلومینیوم به تنظیمات ۱۳۹۹

ایسنا/مرکزی هواداران تیم فوتبال آلومینیوم اراک با حضور دوباره رسول خطیبی، امیدوار به درخشش این تیم در دومین فصل حضور در لیگ برتر هستند.

حدود یکسال قبل، مردادماه ۱۳۹۹ بود که انتظار ۱۸ ساله اراکی ها برای حضور در لیگ برتر فوتبال به پایان رسید و تیم رسول خطیبی با نمایشی دلچسب و خاطره انگیز، روانه لیگ برتر شد.

حضور در لیگ برتر تازه آغاز داستان های پرحاشیه اراکی ها در لیگ برتر بود و از همان ابتدا مشخص بود که شرایط سختی در انتظار آلومینیوم خواهد بود.

تغییر حمید محرابی مدیرعامل آلومینیوم چالش اول را در این تیم ایجاد کرد و با حضور سعید عباسی، شاهد حواشی بین مدیریت و کادر فنی در روزهای نخست لیگ برتر بودیم.

همکاری عباسی و خطیبی سرانجام چندماه بیشتر طول نکشید و خطیبی در نیم فصل از هدایت آلومینیوم استعفا داد و روانه تبریز شد، اما این پایان کار نبود و با حضور علیرضا منصوریان، به جز چند هفته ابتدایی، تیم آلومینیوم شکست های بدی را در اواخر فصل گذشته متحمل شد و اگر امتیازات نیم فصل اول نبود، باقی ماندن آلومینیوم در لیگ چه بسا به اما و اگر می کشید.

سرانجام پس از پایان لیگ برتر و حواشی ایجاد شده در خصوص تمدید قراداد منصوریان، سعید عباسی از مدیرعاملی باشگاه برکنار شد و بار دیگر حمید محرابی به این سمت بازگشت.

با بازگشت محرابی و خطیبی، امیدواری به حضور تیمی کم حاشیه و خوب در لیگ برتر به جمع اراکی ها بازگشته است، اما جدایی تعدادی از ستاره های فصل گذشته و از دست رفتن روزهای ابتدایی نقل و انتقالات بازیکنان، کار را برای اراکی ها و رسول خطیبی دشوار کرده است.

خطیبی پس از پیوستن دوباره به آلومینیوم اراک گفت "کار خود را برای آماده سازی تیم و بستن تیمی خوب برای فصل جدید لیگ برتر آغاز خواهیم کرد" و محرابی ابراز امیدواری کرد که با حضور رسول خطیبی در اراک، این تیم بار دیگر به روزهای خوب خود در سال گذشته بازگردد و گفت "در اولین فرصت فعالیت خود را به منظور جذب بازیکنان مدنظر سرمربی تیم آغاز خواهیم کرد تا با قدرت و آمادگی بالا لیگ بیست و یکم را آغاز کرده و نتایج قابل قبولی را کسب کنیم".

حال باید منتظر ماند و دید نتیجه این ابراز امیدواری ها چه خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha