• دوشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400040704763
  • خبرنگار : 50184

شاهین کرمانشاه در یک قدمی صعود دوباره

شاهین کرمانشاه در یک قدمی صعود دوباره

ایسنا/کرمانشاه تیم شاهین کرمانشاه در پایان هفته پنجم مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور، با صدرنشینی در گروه خود تنها یک قدم تا صعود دوباره به لیگ برتر فاصله دارد.

سیداحسان احسانی سرپرست تیم شاهین کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به صدرنشینی تیمش در گروه اول رقابت های مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال، اظهارکرد: صعود دوباره تیم ما به لیگ برتر به هفته پایانی گره خورده است.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه تیم شاهین به عنوان تیم صدرنشین و تیم زندی بتن کلاردشت به عنوان تیم دوم گروه از نظر امتیاز با هم مساوی هستند و رقابت تنگاتنگی را برای صعود به لیگ برتر دارند، بنابراین در هفته ششم و پایانی تکلیف تیم صعود کننده مشخص می شود.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه افزود: تیم شاهین جمعه(یازدهم تیر) باید در آبادان به مصاف تیم نماسازان برود و تیم زندی بتن کلاردشت هم مقابل تیم فردیس البرز به میدان خواهد رفت.

وی تاکید کرد: درصورتی که هر دو تیم در این دیدار به پیروزی برسند، تیمی که بیشترین گل را به ثمر برساند به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

احسانی تاکید کرد: البته حریف آبادانی ما بسیار قدرتمند است، اما در مقابل حریف تیم زندی بتن در انتهای جدول گروه قرار دارد و این مسئله احتمال اینکه آنها بتوانند یک پیروزی پرگل داشته  باشند را بوجود می‌آورد.

وی تصریح کرد: در هر صورت بازیکنان ما با تمام قدرت و غیرت خود در این رقابت هم به میدان خواهند رفت و تلاش می کنیم با پیروزی پرگل بتوانیم دوباره در لیگ برتر حضور داشته باشیم.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه اضافه کرد: در مرحله مقدماتی رقابت ها باتوجه به مشکلاتی که داشتیم، از جمله مصدومیت تعدادی از بازیکنان کلیدی، عملکرد چندان خوبی نداشتیم، اما در مرحله نهایی با توجه به اینکه این بازیکنان را در اختیار داشتیم، بهتر عمل کردیم.

وی در ادامه با بیان اینکه تیم شاهین تا به اینجای رقابت های لیگ دسته اول فوتسال با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم کرده، افزود: اکنون هم که در هفته پایانی رقابت ها قرار داریم، برای اعزام تیم به آبادان با مشکل مالی زیادی مواجه هستیم.

احسانی متذکر شد: برای اعزام تیم به آبادان حداقل به حدود 10 میلیون تومان پول نیاز داریم، اما متاسفانه کسی تاکنون دستمان را نگرفته و انتظار داریم مسئولین حداقل برای هفته  پایانی به تیم ما توجه کنند.

تیم شاهین کرمانشاه در پایان هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور با کسب سه پیروزی، یک مساوی و یک باخت از مجموع پنج بازی خود و با 10 امتیاز صدرنشین جدول گروه اول شده است.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha