• شنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400021107409
  • خبرنگار : 50180

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

مراسم شب‌های قدر در شهرهای قرمز و نارنجی در فضای باز برگزار می‌شود

مراسم شب‌های قدر در شهرهای قرمز و نارنجی در فضای باز برگزار می‌شود

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مراسم معنوی شب های قدر در مساجد شهرهای قرمز و نارنجی در فضای باز برگزار خواهد شد.

 حجت الاسلام یوسف احمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: درب تمامی مساجد استان، شب‌های قدر به روی نمازگزاران باز است و ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در تمامی مساجد استان برگزار خواهد شد.

 احمدی با اشاره به محدودیت های مساجد در مناطق قرمز و نارنجی برای برگزاری ویژه برنامه های شب های قدر، گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا برنامه های معنوی مساجد در شهرهای قرمز و نارنجی با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و شیوه نامه های بهداشتی با حضور محدود افراد و فقط در فضای باز برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: مساجد مناطق زرد و آبی هم با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و شیوه نامه های بهداشتی مجاز به برگزاری ویژه برنامه های شب های قدر هستند.

 احمدی در ادامه از مردم خواست تا هنگام حضور در مساجد فاصله گذاری فیزیکی و پروتکل‌های بهداشتی را برای پیشگیری از شیوع کرونا و سلامت خود و عزیزانشان رعایت کنند.


مراسم لیالی قدر در بقاع متبرکه شاخص کرمانشاه برگزار می شود

حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه نیز گفت: مراسم احیاء و مناجات شب های قدر در کلیه بقاع متبرکه مجری طرح ضیافت الهی استان کرمانشاه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم در فضای باز و حداکثر دو ساعت برگزار خواهد شد و برپایی هرگونه ایستگاه صلواتی ممنوع است و بسته های پذیرایی نیز به صورت بسته بندی شده می باشد.

مدیرکل اوقاف استان استفاده از ماسک و وسایل شخصی از قبیل سجاده و مهر، چادر نماز، کتب قرآن و ادعیه و... را الزامی دانست.

وی با بیان اینکه رعایت شیوه نامه های بهداشتی و سلامت مردم دارای اهمیت است، خاطرنشان کرد: در صورت حضور بیش از حد متعارف زوار، نسبت به انسداد درب های بقاع متبرکه اقدام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha