• یکشنبه / ۱۸ آبان ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 99081811638
  • منبع : نمایندگی قزوین

اهدای ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند قزوینی

اهدای ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند قزوینی
عکس: آرشیو

ایسنا/قزوین معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: همزمان با هفته وحدت و با کارسازی‌های انجام شده، ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان اهدا شد تا زندگی مشترکشان را آغاز کنند.

محمد صیادی گفت: یکی از برنامه‌های حمایتی کمیته امداد از خانواده‌های نیازمند، کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان است. کمک‌های اعطایی در این بخش، پاسخگوی همه نیازهای نوعروسان تحت حمایت نیست ولی امیدواریم با این کمک‌ها بتوانیم بخش قابل توجهی از مشکلات جامعه هدف رفع شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: حجم کمک‌های جهیزیه برای دختران در شرف ازدواج با توجه به قیمت‌های موجود در بازار، بسیار ناچیز است که این امر به محدودیت منابع مالی بازمی‌گردد از این رو تلاش می‌کنیم با تقسیم منابع میان متقاضیان، بستری را به وجود آوریم تا همه این عزیزان از این کمک‌ها بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای افزایش کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران است تا بتوانیم کمک‌های بیشتری را به نیازمندان اهداء کنیم.

بنا بر اعلام روابط عمومی کمیته امداد قزوین، صیادی عنوان کرد: همزمان با هفته وحدت و با کارسازی‌های انجام شده، ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد تا زندگی مشترکشان را آغاز کنند. این تعداد جهیزیه با تعامل انجام شده با سپاه استان قزوین تأمین شده است و ارزش هر جهیزیه بیش از ۱۶ میلیون تومان است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست سال جاری تعداد ۳۰۷ نوعروس نیازمند با مساعدت یک میلیارد و ۵۹۸ میلیون تومان، موفق به تهیه جهیزیه شده و به خانه بخت رفتند و امیدواریم با مساعدت مردم نیکوکاراستان، تا پایان سال جاری دختر عقد کرده‌ای  به واسطه نداشتن جهیزیه در خانه نداشته باشیم.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند برای مشارکت در کمک به تأمین جهیزیه نیازمندان از طریق کد مهربانی # ۰۲۸*۸۸۷۷* اقدام کرده و هر رقمی به فراخور توان خویش اهدا کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha