• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403040805447
  • خبرنگار : 50560

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

استاندار قزوین: امنیت در انتخابات موجب صیانت از حق مردم می‌شود

استاندار قزوین: امنیت در انتخابات موجب صیانت از حق مردم می‌شود

ایسنا/قزوین استاندار قزوین با بیان اینکه امنیت در انتخابات موجب صیانت از حق مردم می‌شود، گفت: استراتژی جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف نسبت به مردمانش همیشه نگاه‌ حاکم بر فضای عمومی تدبیر، عقلانیت و اندیشه بوده است و انتخابات یکی از زمینه‌هایی است که ما بروز و ظهور باور مردم را در اثرگذاری رأی آن‌ها خواهیم دید.

محمد مهدی اعلایی روز جمعه، ۸ تیر در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در قزوین ضمن تشکر از اصحاب رسانه در انعکاس اخبار مربوط به انتخابات، اظهار کرد: در استان قزوین، هزاران نفر دست اندرکار امنیت انتخابات هستند و این امنیت مرهون زحمات پاسداران و سربازان گمنام امام زمان (عج)، بسیج و نیروی انتظامی است که صادقانه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه امنیت در انتخابات موجب صیانت از حق مردم می‌شود، بیان کرد: استراتژی جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف نسبت به مردمانش همیشه نگاه‌ حاکم بر فضای عمومی تدبیر، عقلانیت و اندیشه بوده است و انتخابات یکی از زمینه‌هایی است که ما بروز و ظهور باور مردم را در اثرگذاری رأی آن‌ها خواهیم دید.

استاندار قزوین با بیان اینکه زمان زیادی تا پایان انتخابات باقی نمانده است، تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری، یکی از مهم‌ترین انتخاباتی است که در کشور برگزار می‌شود، از همه افراد واجد شرایط رأی درخواست مشارکت دارم تا در سرنوشت خود در کشور سهیم باشند.

وی ادامه داد: توسعه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی در اختیار دولت‌ها است و انتخاب رئیس جمهور برای پیشبرد توسعه این حوزه‌ها بسیار حائز اهمیت است و نیاز به دقت و حضور حداکثری دارد زیرا سهل‌انگاری در انتخاب یک فرد اصلح غفلتی است که ممکن است اثر برعکس بر امور کشور داشته باشد.

مقام عالی استان خاطرنشان کرد: برای تمام مراکز جمعیتی در استان برنامه اخذ رأی به صورت صندوق ثابت و یا صندوق سیار برای مراکزی که جمعیتش به مقدار کافی نیست، لحاظ شده است و برای هر کسی که قابلیت قانونی و حق رأی دارد مکانیزم‌های اخذ رأی را در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha