• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۸:۳۰
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403040805421
  • خبرنگار : 50060

/گزارش/

اهمیت حضور در انتخابات از نگاه برخی مسئولان قزوین

اهمیت حضور در انتخابات از نگاه برخی مسئولان قزوین

ایسنا/قزوین مسئولین ادارات و ارگان‌های مختلف استان قزوین با حضور پای صندوق‌های اخذ رأی بر حضور حداکثری و تأمین قدرت مردمی رئیس جمهور آینده تأکید کردند.

به گزارش ایسنا، یک اتفاق ناگوار و در پی آن چرخه قدرتمند قانون که در کوتاه‌ترین زمان ممکن همه سازوکارها را علاوه بر روند عادی گذشته این بار منسجم‌تر در کنار هم چیده است تا ایرانیان بتوانند سرنوشت خود را که به دست تقدیر مقداری تغییر داشته است مجدداً به ریل برگردانند.

هنرمندان می‌توانند الگوی ایفای نقش اجتماعی باشند

حسین براتی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: خبرنگاران امروز معرفی کننده و نمایش‌دهندگان عظمت نقش مردم هستند. امروز هم مثل دوران پیشین که بر ما گذشته، مردم عزیز ایران می‌درخشند و یک انتخاب مؤثر خواهند داشت که ادامه دهنده راه شهید عزیز ملت، شهید رئیسی باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: اصحاب فرهنگ و هنر به عنوان پیش‌قراولان حضور در فعالیت‌های اجتماعی و مشوقی برای همه عزیزانی باشند که به عنوان الگو به آن‌ها چشم دارند و انشاالله می‌توانند نقش مؤثری بر افکار عمومی برای مشارکت مؤثر داشته باشند.

انتخابات پرشور، موجب سربلندی نظام است

سردار علی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات اظهار کرد: آحاد مردم از ابتدای انقلاب تاکنون برای انتخاب رئیس جمهور مورد نظر خود با شور و شوق پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند که ما صمیمانه از آن‌ها قدردانی می‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری مردم پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند تا بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتماد به آن را بار دیگر رقم بزنند، از طرفی شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و قانونی است و برای آحاد جامعه لازم است تا این تکلیف را اجرایی کنند زیرا سرنوشت ملت در گرو انتخاب و حضور گسترده است.

وی مطرح کرد: از ابتدای انقلاب و شکل‌گیری آن تاکنون بیش از ۴۰ مورد انتخابات وجود داشته که در بین آن‌ها انتخابات ریاست جمهوری برای ما حائز اهمیت است چراکه قدرت نظام جمهوری اسلامی در حوزه‌های داخلی و خارجی در گرو این انتخابات است.

دست‌های رئیس جمهور می‌تواند گره‌های اقتصادی را باز کند

احمد خورگامی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مسئله رفاه، معیشت، دلایل تورم، کسری بودجه، قیمت ارز، صادرات غیرنفتی و مسائل مربوط به اشتغال و تولید از جمله مسائلی است که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند که در این بین نقش رئیس جمهور از همه پررنگتر و اثرگذارتر است که فعالین اقتصادی نباید نسبت به این مسئله بی‌تفاوت باشند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین با تأکید بر اینکه به یقین مسیر و مشی افراد و شیوه عملکرد نامزدها با یکدیگر متفاوت است، بیان کرد: شهید رئیسی امید را به ویژه در بین اقشار ضعیف جامعه ایجاد کرد و در حوزه مبارزه با فساد دولت ظرفیت‌های بسیار خوبی از خود نشان داد که لازم است این اقدامات ادامه‌دار شود و علت حضور مردم در ساعات اولیه نیز ادامه‌دار شدن مسیر خدمت شهید رئیسی است.

ایران مقتدر نیازمند حضور و مشارکت مردم است

حسین رجبی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: درخصوص انتخاب فرد اصلح، رهبر انقلاب معیارهایی را تعریف کردند و ما بر همان معیارها بسنده کرده و رأی خواهیم داد زیرا ایران مقتدر نیازمند حضور و مشارکت مردم است و لازم است مردم پای صندوق‌های رأی حضور فعال داشته باشند.

دادستان قزوین ادامه داد: مشارکت در انتخابات اثرگذار در آینده کشور ما است و هرکس آینده کشور برایش مهم است باید در انتخابات مشارکت داشته باشد، با نگاهی به کشورهای منطقه می‌بینیم که ایران از جمله کشورهایی است که برگزاری انتخابات در آن امری ضروری است درحالی که دربسیاری از کشورها انتخابات شکل نمی‌گیرد و لازم است حالا که امکان تعیین سرنوشت کشور برای مردم فراهم شده مردم از این فرصت استفاده کنند.

انتخابات تواصی به حق است

طیب ملک‌پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: انتخابات تواصی به حق است بنابراین همه ما وظیفه داریم پای صندوق رأی حاضر شویم و وظیفه شرعی و ملی خود را ادا و فرد اصلح را انتخاب کنیم، فرد اصلح کسی است که ویژگی‌هایی چون خدامحوری، اخلاص، شجاعت، ولایت‌مداری، انقلابی، دشمن شناسی، جهادی بودن، ایثار، امیدوار بودن به آینده و معتقد بودن به ظرفیت‌های داخلی را دارا باشد.  

فرماندار قزوین تصریح کرد: مشارکت حداکثری اقتدار، طراوات و نشاط برای جمهوری اسلامی را رقم خواهد زد و پشتوانه‌ای برای دولتمردان و نظام خواهد بود، مردم انقلابی ما این بار هم با مشارکت در سرنوشت خود و انتخاب رئیس جمهوری شایسته توطئه‌ها و تلاش‌های دشمن را نقش بر خواهند کرد. 

این مسئول بیان کرد: خلق صحنه مشارکت حداکثری در انتخابات سبب ایجاد اتحاد و اعتماد بیشتر می‌شود و منافقین را ناامید می‌کند تا بدانند مردم انقلابی ما همواره پای آرمان‌های نظام خواهند ماند. مردم باید فردی را انتخاب کنند که معیارهایی چون کارآمدی و توانایی استفاده از ظرفیت‌های کشور را دارا باشد.

نقش‌آفرینی رئیس جمهور در توسعه عمرانی کشور

جواد حق لطفی عنوان کرد: حضور در انتخابات یک تکلیف خاص بر عهده ما است و انتخاب رئیس جمهور به عنوان فرد اجرایی کشور نقش بسزایی در زمینه‌های مختلف توسعه از جمله در زمینه‌های عمرانی کشور دارد و این وظیفه را باید همه به درستی انجام دهیم و با حضور پرشور نقش آفرینی خوبی در انتخابات داشته باشیم.

مدیرکل راهداری استان قزوین ادامه داد: هر ۶ نامزد تأیید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان از صلاحیت‌ لازم برای پست ریاست جمهوری برخوردار هستند و انتخاب اصلح به امید خدا فضای خدمت‌رسانی بهتر مهیا شده و خدمت به مردم تداوم خواهد یافت.

حضور در انتخابات، رأی بر توسعه و پیشرفت کشور است

امیر شفیعی در حاشیه فرآیند رأی گیری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: حضور در انتخابات ریاست جمهوری وظیفه شرعی و ملی هر ایرانی است و ارتشیان سرافراز نیز حضور حداکثری در جهت ادای این تکلیف خواهند داشت. آحاد مردم ایران امروز ۲ وظیفه اصلی و اساسی دارند، اول شرکت حداکثری در انتخابات و دوم نیز انتخاب فرد اصلح است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی بیان کرد: بدون تردید اقتدار، سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی و بهبود شرایط زیست مردم با ادای این ۲ وظیفه محقق خواهد. مطمئناً مردم ایران با احساس مسئولیت‌پذیری و اعتقاد راسخی که به توسعه و اقتدار کشور دارند، در این انتخابات حماسه‌ای دیگر را رقم خواهند زد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha