• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403040805268
  • خبرنگار : 50060

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

‌امام جمعه قزوین: شرکت در انتخابات مصداق بارز کار خیر است

‌امام جمعه قزوین: شرکت در انتخابات مصداق بارز کار خیر است

ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: شرکت در انتخابات مصداق بارز کار خیر است و خداوند سفارش کرده در کار خیر با شتاب حضور پیدا کنیم.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که هشتم تیر در مسجدالنبی (ص) برگزار می‌شود، اظهار کرد: در انجام وظایف دینی چه سیاسی و چه عبادی، جنگ، جبهه و جهاد، ادای قرض و صله‌رحم خدای متعال از ما می‌خواهد کاهل نبوده و با جدیت پای کار باشیم.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: در منابع دینی تأکید شده است که کار امروز را به فردا نیندازیم و اگر خواستیم در رأی‌گیری و انتخابات شرکت کنیم نیز به‌خاطر اینکه این مهم وظیفه دینی است باید به موقع انجام دهیم و رئیس جمهوری اصلح، جوانمرد و کسی که در دهان مستکبران غربی می‌زند و مستکبران را زمین‌گیر می‌کند را انتخاب کنیم.

وی بیان کرد: شرکت در انتخابات مصداق بارز کار خیر است و خداوند فرموده به کارهای خیر باید شتاب و سرعت بدهیم و برای انجام آن کاهلی و کوتاهی نکنیم. خداوند می فرماید وقتی به سمت کار خوب می‌روید، یعنی به سمت بهشت حرکت می‌کنید، بهشتی که خداوند برای اهل تقوا آماده کرده است.

خطیب نماز جمعه قزوین تصریح کرد: در انتخابات باید در پی حضور حداکثری باشیم و وظیفه خود را انجام دهیم و اینها سبقت گرفتن در کار خیر است که مورد پسند خدای متعال است.

وی خاطرنشان کرد: در دولت آیت‌الله رئیسی برای مقابله با دشمن از شیوه امام (ره)، رهبری و حاج قاسم سلیمانی استفاده شد و نتایج خوبی گرفتیم و این را باید به عنوان یک درس در نظر بگیریم.

امام جمعه قزوین با اشاره به روز دیپلماسی فرهنگی و تعامل با جهان، گفت: ما وزیر امور خارجه‌ای را موفق می‌دانیم که در زمینه‌سازی صادرات به کشورهای دیگر موفق باشد، در مسائل سیاسی موقعیت اقتدار، عظمت، نفوذ در کشورهای مهم دنیا را افزایش دهد و در مسائل فرهنگی نیز که رایزن‌های فرهنگی داریم شاهد این پیشرفت‌ها باشیم.

عابدینی در پایان بیان کرد: در دوران ریاست جمهوری شهید رئیسی و وزارت شهید امیرعبداللهیان در وزارت امور خارجه در مسائل فرهنگی، سیاسی، اقتدار در فضای بین‌المللی، در روابط اقتصادی و تجاری موفقیت‌های چشم‌گیری داشتیم و خدا این شهدا را با انبیاء و اولیاء محشور فرماید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha