• یکشنبه / ۱۰ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403041006531
  • خبرنگار : 50560

نماینده بوئین‌زهرا و آوج در مجلس:

رأی مردم، نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران است

رأی مردم، نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران است

ایسنا/قزوین نماینده مردم بوئین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: رأی و مشارکت مردم در انتخابات، نشان از اقتدار و پایگاه نظام، تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام (ره) و بیعت با مقام معظم رهبری است و مردم می‌توانند با حضور خود ثابت کنند که پای نظام و آرمان‌های مقدس آن ایستاده‌اند و افرادی را که چشم طمع به جمهوری اسلامی دارند را ناامید ‌کنند.

روح‌الله عباسپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار استان قزوین در روز انتخابات هشتم تیرماه بار دیگر، علی‌رغم تمام مشکلات و دغدغه‌های اجتماعی خود به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفتند و با حضور و مشارکت در انتخابات روز هشتم تیر در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام وظیفه کردند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات به دور دوم کشیده شده است و حضور و رأی مردم سرنوشت‌ساز است، گفت: حضور جدی و قاطع مردم در روز ۱۵ تیرماه برای سرنوشت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار حائز اهمیت است چراکه رئیس‌جمهور، با رأی اکثریت انتخاب خواهد شد و مهم است که چه کسی انتخاب شود.

عباسپور بیان کرد: رأی و مشارکت مردم در انتخابات، نشان از اقتدار و پایگاه نظام، تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام (ره) و بیعت با مقام معظم رهبری است. مشارکت مردم پیام محکمی برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی است و مردم می‌توانند با حضور خود ثابت کنند که پای نظام و آرمان‌های مقدس آن ایستاده‌اند و افرادی را که چشم طمع به جمهوری اسلامی دارند را ناامید ‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه مردم در انتخاب خود، به مشخصه‌های فرد اصلح توجه کنند، افزود: انتخاب و اعتماد مردم به شهید آیت‌الله رئیسی، سه‌سال خوب و پر دستاوردی را برای کشور رقم زد و چنانچه مردم اقبال به ادامه راه شهید رئیسی دارند، باید رئیس‌جمهور آینده را فردی نزدیک به این چهره انتخاب کنند.

نماینده مردم بوئین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردمی و میدانی بودن در عملکرد، پایبندی به مواضع انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، همسو بودن با فرمایشات مقام معظم رهبری و معتقد بودن به فرهنگ جهادی در بدنه دولت از مهم‌ترین مشخصه‌هایی است که یک رئیس‌جمهور اصلح باید داشته باشد.

وی بابیان اینکه امروز اساس مشکلات مردم بر پایه اقتصاد و معیشت است، ادامه داد: مردم باید در انتخابات روز ۱۵ تیر ماه رئیس‌جمهوری را انتخاب کنند که دارای برنامه در حوزه اقتصاد و معیشت باشد و مردم مناظرات و برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی را شنیدند و می‌توانند تشخیص دهند که کدام نامزد دارای برنامه است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: دولت شهید رئیسی جزو دولت‌هایی بود که در دیپلماسی بسیار خوب عمل کرد و میدان و دیپلماسی را با یکدیگر آشتی داد. دولت شهید رئیسی، به‌واسطه حضور قهرمانانه در میدان، تولید قدرت کرد و بعد از آن دیپلماسی را که بر مدار قدرت است به منصه ظهور رساند و منجر به دستاورد و موفقیت‌های قابل‌توجهی شد.

عباسپور با بیان اینکه از مردم انتظار داریم در این برهه حساس بیش از ادوار گذشته در انتخابات حضور داشته باشند، گفت: اگر مردم مشارکت حداکثری در دور دوم انتخابات داشته باشند، موجب موفقیت دولت در حوزه ارتباطات بین‌الملل خواهد شد و کشور از دیپلماسی قوی‌تری برخوردار خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha