• شنبه / ۹ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۷
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1403040905703
  • خبرنگار : 71955

معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد

دریافت پول برای ثبت‌نام ابتدایی‌ها در مدارس دولتی «ممنوع»/ عدم ثبت‌نام بدلیل «نمره» تخلف است

دریافت پول برای ثبت‌نام ابتدایی‌ها در مدارس دولتی «ممنوع»/ عدم ثبت‌نام بدلیل «نمره» تخلف است

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه هیچ مدرسه دولتی هنگام ثبت‌نام حق دریافت پول از والدین ندارد گفت: هیچ مدیری اجازه ندارد دانش‌آموز را به خاطر معدل یا کیفیت نمره در مدرسه دولتی ثبت‌نام نکند؛ در صورت انجام، همکاران واحد ارزیابی عملکرد مسئله را پیگیری و مشکل را برطرف می‌کنند.

حمید طریفی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی صددرصد رایگان است گفت: اجباری در کمک به مدرسه وجود ندارد و خانواده‌ها تنها در قالب انجمن اولیاء و مربیان کمک‌های خود را پرداخت می‌کنند.

وی با بیان اینکه طبق اعلام قبلی، کمک به مدرسه در طول سال‌تحصیلی از طریق انجمن اولیاء صورت می‌گیرد افزود: هنگام ثبت‌نام هیچ مدرسه‌ای حتی مدارس هیئت امنایی که فعالیت فوق برنامه را به صورت اختیاری ارائه می‌دهند و بچه‌ها مدت زمان بیشتری در مدرسه حضور دارند، هزینه کلاس‌های فوق برنامه آن‌ها در طول سال تحصیلی اخذ می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه به‌جز پول بیمه و کتاب‌های درسی که از طریق سایت پرداخت می‌شود مدارس هنگام ثبت‌نام حق دریافت هیچ هزینه‌ای را از والدین ندارند ادامه داد: اگر این کار انجام شود مدیر مدرسه تخلف کرده و با او برخورد می‌شود.

توانمندسازی معلمان در تابستان امسال

طریفی با بیان اینکه کیفیت‌بخشی مدارس دولتی یکی از دستور کارهای اصلی و برنامه اولویت‌دار وزارت آموزش است گفت: از دو سال پیش برنامه‌ریزی در مورد کیفیت‌بخشی آغاز شده که براساس آن معلمان توانمند و با کیفیت جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

وی با بیان اینکه شیوه‌های جذب معلم و شناسایی آنان از طریق آزمون‌های استخدامی تغییر کرده، هدف از این کار را انتخاب شایسته‌ترین معلمان با عناصر و مولفه‌های عالی انتخاب کرد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش کیفیت‌بخشی معلمان را بسته به شرایط مختلفی اعلام کرد و ادامه داد: کیفیت‌بخشی به نیروی انسانی بستگی دارد که شیوه جذب تغییر و توانمندسازی معلمان از سال گذشته به صورت جدی و حضوری بعد از یک دهه آموزش‌های مجازی ضمن خدمت برگزار شد. سال گذشته در قالب طرح شهید همت به صورت متفاوتی کار توانمندسازی معلمان انجام شده که با تشکیل حلقه‌های علمی در طول سال‌تحصیلی معلمان حمایت و پشتیبانی می‌شوند.

طریفی با بیان اینکه امسال هم برنامه جدی در خصوص توانمندسازی معلمان در دستور کار است گفت: این کار در طول تابستان انجام می‌شود تا معلمان با آمادگی بیشتری تدریس در مهرماه را آغاز کنند.

وی با بیان اینکه مهمترین عنصری که کیفیت را تضمین می کند معلم است عنوان کرد: باید تلاش شود توانمندترین معلم انتخاب و سپس برای توانمندسازی آن‌ها تلاش شود.

اجرای آزمایشی اصلاح و بازنگری کتابهای درسی اول ابتدایی‌ها

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش یکی دیگر از عناصر کیفیت‌بخشی را بحث برنامه درسی عنوان کرد که سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کشور کارهای مطالعاتی را برای اصلاح و بازنگری برنامه‌های درسی انجام می‌دهد.

 معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه این کار زمان‌بر است اظهار کرد: امسال از دوره اول ابتدایی کار مطالعاتی اصلاح و بازنگری کتاب‌های درسی به صورت بسیار محدود و آزمایشی در بعضی از مدارس در پایه اول را سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کشور در دستور کار دارد که به تدریج در طول سال‌های آتی انجام می‌شود.

طریفی با بیان اینکه یکی دیگر از کارهای کیفیت بخشی توجه به زیرساخت‌ها است گفت: سازمان نوسازی به صورت میانگین روزانه هشت مدرسه در دو سال اخیر ساخته است که با این کار سرانه آموزشی به استاندارد مطلوب نزدیک شده است.

شرط معدل برای ثبت نام در مدارس ابتدایی دولتی ممنوع

وی در پاسخ به سوال شرط معدل مدارس ابتدایی جهت ثبت‌نام دانش آموزان اظهارکرد: هیچ مدرسه‌ای اجازه ایراد گرفتن معدل را در دوره ابتدایی ندارد زیرا اصولا معدلی وجود ندارد و کار به صورت توصیفی انجام می‌شود؛ مدرسه مکلف است دانش‌آموزی را که در محدوده جغرافیایی مدرسه زندگی می‌کند، ثبت‌نام کند و اگر مشکلی وجود دارد داشته باشد ادارات آموزش و پرورش به موضوع رسیدگی و با مدیر مربوطه برخورد لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۰:۳۰

سلام من برای ثبت نام فرزندم مدرسه دولتی برای کلاس اول به اجبار برای نام نویسی دریافت پول آن هم بصورت نقد وجالب تر از آن یک بسته برگ اچار کامل هم می‌خواستند

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۱:۲۵

هموطن محترم، با چند نفر از اولیا هماهنگ شوید و به اداره آموزش و پرورش همان محل بروید و به واحد ارزشیابی و مقطع ابتدایی به هر دو شکایت کنید در ضمن به خود ریاست اداره هم اطلاع دهید اگر رسیدگی نشد به اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه کنید واحد ارزشیابی بالاخره رسیدگی میشه حتی اگر تنها بروید هم کار انجام میشه با این کارتون ثواب کرده اید چون مشکل بقیه را هم حل می کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۰:۴۰

بفرمایید به کجا باید شکایت کنیم و اینکه آیا اصلا پیگیری هم میشه؟

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۱:۱۰

متاسفانه به نام کمک به مدرسه در مناطق پایین فعلا یک میلیون خواستند جهت ثبت نام خواهشا پیگیری کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۱:۱۲

سلام خدمت شما من‌ پسرم برای کلاس هفتم بردم ثبت نام ۷۰۰هزار شهریه ۲۵۰هزار حق کتاب بیمه گرفتن مدرسه ۲۲بهمن شهرستان قوچان

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۱:۲۴

دختر من مدرسه دولتی کارنامه سال قبل نمیدن تا زمانی 1300ثبت نام پایه ای قبول شده روندیم🥹

avatar
دیروز ۰۵:۱۶

سلام کارنامه رو از سایت مای مدیو آموزش و پرورش بگیر

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۱:۲۸

سلام مدرسه ی دولتی دیگه وجود ندارد انگشت شمارند همه مدارس امنایی هستن اهواز دبیرستان دولتی وجود ندار ه

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۱:۴۰

متاسفانه حالا که سه تا بچه مدرسه ای دارم هر سال کلی پول گرفتن مدرسه دولتی 6 میلیون شهریه خواسته تازه کتاب درسی بچه رو که خودمون ثبت نام کردیم گرو گرفتن تا شهریه رو ندادیم بهمون کتاب ندادن. همین برنامه موقع کارنامه دادن هم هست. اگه رسیدگی میشد که خوب بود. مدرسه شهید پندی تهران منطقه 6

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۱:۴۸

پسر من الان سال دوازدهم دخترم.نا هرسال برا ثبت نام پول دادیم .آخرین بار برا دخترم ۳ تومن وبرا دخترم ۴ تومن دادم .

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۱:۴۹

والا من پارسال 5 تومن فقط به اسم کمک به مدرسه ازم گرفتن.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۷:۱۴

برید اداره بازرسی واداره کل شکایت کنید حرفی رو که مسئول وزارت مقطع ابتدایی رو میگه که ثبت نام دولتی بدون پول بزارید جلوشون. یا حرف نزنند یا به همه ی ادارات ومدارس ابلاغ ودر صورت تخلف پیگیری بشه.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۲۲:۴۳

سلام اگر خود آموزش وپرورش به مدارس پول می داد مدیران راحت تر بودند. چون مدرسه هم خرجهای زیادی دارد.انجمن بودم میدانم اما متاسفانه آموزش وپرورش با دست پس میزنه با پا پیش میکشه .

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۲:۱۰

سلام من اومدم مشهد دخترام رو ثبت نام کردم نفری ۶۰۰ گفتن باید بدی دو نفر ۱۲۰۰ بعد گفتن سنجش هم میکنیم اگه درسشون بد بود ثبت نام نمی‌کنیم پول کتابها هم خودم ثبت نام کردم اگه رسیدگی بشه ک خیلی خوبه دبستان دخترانه حضرت زهرا س بسیج۳۲

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۲۲:۲۳

سلام من از کاشان هستم دخترم امسال کلاس دوم ثبت نام کردم گفت باید یک میلیون دویست بدی اسم دختر تو بنویسم واگر نه که پروندشو ببر جای دیگه ثبت نام کن لطفاً رسیدگی کنید این چه وضعیه پول کتاب هم از ما سیصد هزار گرفتن مدرسه کاشان مدرسه دخترانه

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۳:۰۵

والا مدرسه ما اول پول ثبت نام گرفت بعد کارنامه داد تا پول ندادیم کارنامه نداد

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۳:۳۱

سلام اول پول میگیرن بعد کارنامه میدن میگیم مدرسه دولتی هست میگن دستوره آموزش و پرورشه

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۳:۳۲

هرسال میگید ممنوع ولی اصلا اینطور نیست همیشه هزینه اعرادی که توی محدوده نبودند و ثبت نام میشند رو میگیرند و ورودی مدارس هم هرسال بوده فقط حرف میزنید به مدرسه میگی میگن برو شکایت کن بعدش کلی هزینه به اسم کمک مدرسه گرفته میشه مدارس دولتی هرکاری دوست دارند میکنند و دقیقا رفتار ناظم و مدیرو معلم اصلا مناسب نیست میگن ناراحتی برو غیر دولتی میری غیر دولتی عقط پول میگرند و ی کارنامه خیلی خوب بهت تحویل میدن ولی بچه هیچی بلد نیست اموزش پرورشم هرسال به بهانه استخدام کلی پول از مردم میگیره و ظرفیت نداره و به بهانه گزینش و مصاحبه والی ماشالا همه ی اونایی که ارجع هستند رد میشند

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۳:۳۴

مسولین میگن پول نگیرید،ولی همه میدونن که مدرسه ها دولتی پول میگیرن،بنظرتون اگه بخان برخورد کنن نمیتونن؟

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۴:۵۱

میتونند ولی برخورد نمیکنند چون میدونند مدارس هیچ سرانه ای ندارند

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۳:۳۶

باسلام.من دخترم ثبت نام کردم برای کلاس سوم ابتدایی منطقه 15 تهران مدیر مدرسه دو ملیون از من گرفته تا دخترم را ثبت نام کرده چرا رسیدگی نمی کنید.برای گرفتن کارنامه تا پول ندادیم کار نامه به ما نبود 😢😢

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۳:۴۸

برای ثبت نام کلاس اول ۱۲۰۰ ازماپول گرفتن.غیراز هزینه های سنجش وکافینت ومدرکایی که خواستن.مااجاره نشین هستیم باسه تا بچه مدرسه ای از کجا بیاریم.برامون سخته به خدا

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۳:۴۴

گرفتن پول به زور درست نیست .. اما مدارس دولتی بخصوص مناطق پایینتر مشکلات زیاد داره و خرج مدرسه میشه .دولت یه فکری برای وضعیت مدارس بکنه بعد نظر بده. کمبود امکانات مدارس را آموزش و پرورش باید جبران کنه تا مدیر یه مدرسه مجبور نشه پول کمکی از والدین بگیره .مقصر واقعا کی هست !!

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۳:۴۸

برای ثبت نام پسر من در مدرسه ابتدایی شهید مطهری تبریز درخواست ۷۰۰ هزار تومان دارند مانند سالهای قبل هیچ نظارتی بر مدارس نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۳:۵۲

باسلام.من دخترم ثبت نام کردم برای کلاس سوم ابتدایی منطقه 15 تهران مدیر مدرسه دو ملیون از من گرفته تا دخترم را ثبت نام کرده چرا رسیدگی نمی کنید.برای گرفتن کارنامه تا پول ندادیم کار نامه به ما نبود 😢😢

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۳:۵۸

سلاماز معاونت بپرسید سال گذشته چقر سرانه به مدارس پرداخت شده است,?

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۴:۰۷

امسال کارنامه نوبت اول و دوم فرزندم را نتوانستم بگیرم بدلیل ندادن شهریه

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۴:۳۰

لطفا مسئولان شعار ندهید بدون دریافت پول ثبت نام نمی کنند. آخر سال هم بدون دریافت پول نقد کارنامه نمی دهند .

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۴:۳۶

سلام به ماهم گفتن ۸۰۰هزار بدید مشهد مدرسه عدل هدایت ۲۱..بخدا خیلی سختمون..اموزش پرورش هم رفتیم کاری نکردن

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۸:۰۴

خانم معلم وقتی تو مدرسه که هزینه میگیرن برای کپی برگه ،اما توگروه همه چی رو اعلام میکنن.پس اون برگه کجامیره.بچه من که ابتدایی مگه چقدردرسال برگه استفاده میکنه.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۴:۴۳

من معلمم. خب میشه بفرمایید پول کاغذ A4، هزینه تعمیرات و نگهداری مدرسه و جایزه بچه ها، وسایل ورزشی ، رنگ آمیزی حیاط و کلاس ها، خرابی مداوم دستگاه کپی، ویدیئو پروژکتور و کامپیوتر و اسپیکر و هزار تا خرج دیگه رو مدرسه از کجا باید بیاره؟ مدرسه ای که ۵۰۰ تا دانش آموز داره حداقل روزی ۲ تا بسته کاغذ مصرف میکنه در حالیه که هییییچ سرانه ای هم به مدارس داده نمیشه. واقعا با خودتون چی فکر میکنید؟ فکر میکنید هزینه ای که می‌پردازید میره تو جیب من یا مدیر ؟ بار ها شده از جیب خودم برای کلاسم خرج کردم هیچ توقعی هم نداشتم. همین والدین ماهانه چندین میلیون خرج کلاس شنا و زبان و موسیقی و ... بچه شون میکنند ولی به مدرسه که میرسند مدرسه باید با باد هوا اداره بشه و توقع امکانات و تجهیزات هم در بالاترین سطح خودش رو دارند. اداره به والدین میگه پولی نباید بدید ولی بلافاصله به ما میگه هزینه رو خودتون از والدین بگیرید ما پول نداریم.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۵:۱۱

سلام حق با شما ولی زمانی که اداره باید پول اینا رو به مدرسه بده و نمیده. سپس شما زورتون به بچه ها میرسه معلم محترم. اگر به مدرسه پولی داده نمیشه خب دَرِشو ببندید تا ی فکری بکنند مسئولان گرامی. ولی بزور این هزینه ها رو از دانش آموزان میگیرید.

avatar
امروز ۰۰:۵۲

دوست عزیز مسئول آموزش و پرورش رایگان دولت هست که از مالیات پرداخت باید بشه به مردم چه .هنوز خرج نکرده مالیات رو میگیرن

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۴:۴۹

سلام چرا بازرسی کسی موقع ثبت نام بالاسر مدیر و معاون وانمیسته ک ایتطوری سو استفاده کنن اونا الان بحنورد مدرسه امیرکبیر مدریشون بعنوان خیرهرسال پول میگیره مبلغ ۴میلیون تا ثبت نام کنن امسال گفتن ۶تومن اونم یجا نمی.گیره ذره ذره هر ماه کارت نمیکشن ک کسی متوجه نشن چرا کسی رسیدگی نمیکنه ماهای ک پول نداریم چجوری ثبت نام کنیم مسولین خواهشن رسیدگی کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۴:۵۶

بیا کاشان کل مدرسه های دولتیش از ۱ تا ۵ ملیون از خانواده ها اخذ میکنند. مقصر شماهایید که فقط حرف می زنید. پس کو عمل؟؟؟؟؟!!!!!

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۵:۰۷

سلام،من انجمن یه مدرسه دولتی ام،حرف ایشون کاملا درسته که ازمردم نباید پول گرفت ولی اگه مردم پول ندن مدارس دولتی یک روز هم نمی تونن فعالیت کنن چون یک ریال سرانه و کمک دولتی ندارن،مورددوم اگه اولیایی بچه ش ثبت نام شد دیگه یک ریال نمیده.میشه لطف کنید بپرسید مدارس چطور باید اداره بشن؟

avatar
دیروز ۱۵:۴۲

اسمش روش هست مدرسه دولتی یعنی هزینه رو دولت تقبل کرده نه کارگری که به نون شب محتاج نه اونی که بیکاره پول کتاب بچه هم نداره

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۵:۱۲

همش الکیه هیچ برخوردی نمیشه .من بچم کلاس اول ابتدایی هست مدرسه هم پنجاه متر آنطرف تره تا یک ۱۳۰۰ازم نگرفت ثبت نام نکرد

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۵:۲۶

همشون پول میگیرن.من پارسال شش میلیون دادم برای ثبت نام پسرم.بدون هرگونه امکانات

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۵:۲۹

مدرسه منطقه 5 تبریز، چرا یه میلیون به زور میخوان ما دوتا بچه داریم یکی رو پرداخت کردیم دیگه دومی رو نمیکنیم نه اینکه نداریما، چون حرف زور میگن چون در قانون اساسی آموزش رایگانه

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۵:۳۸

درود به شَرَفِت منم امسال بهشون ندادم. و اسم بچمو نوشتن. ولی از باقی بزور گرفتن.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۷:۰۶

سلام ولی ازمن ۸میلیون خاستم گفتم ندارم آنها هم بهانه ضعف بودن کارنامه آوردن هنوزثبت نام نکردن پسرم کلاس ۶پرونده بهم برگردوندن بخدا

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۲۲:۳۳

سلام بله در قانون آموزش رایگانه ، ولی خرج و تعمیرات مدرسه از آموزش نیست و کی باید هزینه یکسال مدرسه رو بپردازد

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۶:۴۴

سلام مدارس شاهد هم پول میگیرن

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۶:۵۰

مدرسه ابتدایی دخترانه سمنان ملاک طراز دادن کارنامه را فقط دریافت پول وهیچ توجهی به وضعیت خانواده ها و قانون را ندارد اعلام می کنند انجمن اولیاعی است لطفاً نه اینجا بلکه به همه مدارس اطلاع رسانی شود به این راحتی قبول نمی کنند ضمانت اجرایی داشته باشد هم اعصاب ما هم شخصیت بچه ها خرد است ممنون

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۷:۱۹

سلام ببخشید پول می گیرند شرط معدلم هست اسم گذاشتن هیعت امنایی مدارس دولتی آموزش و پرورش می ریم می گن کاری نمی شود

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۷:۳۲

آموزش پرورش میگه حق ندارن پول بگیرن بعد مدیر مدرسه میگه آموزش پرورش به ما پول نمیده باید از اولیا بگیریم

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۲۲:۳۰

سلام مدیر راست میگه ، چون دولت اصلا به مدارس کمک مالی نمی‌کند. متاسفانه دولت ، مدیر و مردم رو بجون هم انداخته

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۷:۵۸

سلام دخترمن کلاس سوم ابتدایی میخواد بره.گفتن تا پول ندید بهتون کارنامه نمیدیم.۲۰۰بابت ثبت نام دادم.۱۲۰هزاربابت کتاب دادم.کمک به مدرسه هم از مامیگیرن اجباری هم هست وخود مدیر تایین میکنه چقدرکمک به مدرسه بدیم.حتی من زنگ زدم آموزش وپرورش شکایت کردم

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۲۰:۵۵

در مناطقی از مردم مدیر مدرسه هنگام ثبت نام،نفری هفتصد هزار تومان گرفته و شکایت اولیا هم به جایی نمی رسه،

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۲۰:۵۷

سلام مدرسه دولتی از ما۶۰۰ تومن گرفت وگفته بودن اگه هزینه پرداخت نکنین برای بچتون جایگزین میگیریم وباید ببرین یه مدرسه دیگه

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۲۲:۲۵

منم دخترم مدرسه منطقه ۶تهران هست بزور ۳میلیون پول گرفت مدیرش خانم... خیلی هم بد برخورد می کرد با اولیا بدون اینکه یه یک ریالی خرج مدرسه کنه

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۲۲:۱۹

مدارس بدون کمک والدین نمی‌تواند ازپس هزینه ها برآید اینکه والدینی مثلا200هزارتومن به یک مدرسه کمک داوطلبانه داشته باشد به جایی برمی‌خورد مدارس غیرانتفاعیnبرابرآنراازدانش آموزمطالبه میکنند

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۲۲:۲۶

سلام خدمت هموطنان من اولیا و انجمن مدرسه ابتدایی دولتی هستم . خواستم به اطلاع برسانم ، یک سال از سالتحصیلی گذشت ولی آموزش و پرورش هیچ پولی و وسایلی به مدرسه نداد . آقای معاون که می‌گوید جهت ثبت نام مبلغی ندهید ، لطفا راه و حل مخارج مدرسه رو هم بگوید . اولیا وسط سال کمک نمی‌کنند. هزینه گاز ،برق، تلفن و آب، هزینه کاغذ و دستگاههای گپی و کامپیوتر ها ، خرید ملزومات ، بیمه ساختمان، شارژ کپسولهای آتش نشانی ، رنگ آمیزی حیاط و سالن و کلاسها و .....و...... وزارت به مدارس دولتی پول نمی‌دهد و به مردم هم می‌گوید پول ندهید ، دولت خودش باعث شده که اولیا و مدیر مدرسه درگیر شوند .

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۲۲:۵۱

آموزش و پرورش در اخبار میگه که مردم پول ندهند ،، ولی بعدا به مدیران زنگ می‌زنند که میگن که ما یه حرفی رو زدیم ،ولی شما گوش ندهید و پول بگیرید

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۲۳:۰۵

سلام من دختر دو قلو دارم برای ثبت نام انها یک ونیم پول میخوان از تبریز مدرسه شهید ....

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۲۳:۲۰

سلام وقت بخیر مدارس ابتدایی دولتی هرمحله ی قیمت هزینه میگیرن اول مهرهمین حرف آموزش پرورش میگه وسط سال مدارس تاپول نگیرن کارنامه نمیدن

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۲۳:۴۵

دوستی فرمودند هزینه رنگ امیزی و هزینه های مدرسه چطور تامین شود...دوست من الان پول بی حساب گرفته میشه ..باید پول اخذ شده فقط کارت کشیده شود و هزینه با فاکتور باشه و بررسی باشه...اگر این پولها هزینه مدرسه می شد مدارس گلستان بود اما گاهی یه پوشال کولر هم عوض نمیشه ...بعد کمک مدرسه..تقویتی..بیمه..کتاب..و هر مورد دوبرابر گرفته میشه..ایا مدارس سالی تا سیصد میلیون هزینه می کنند اگر اینطور بود که وضع مدارس این نبود...الان حیف و میل میشه

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۲۳:۴۸

مدرسه دخترم رو موقع ثبت نام در مدرسه دولتی هزینه میخواستن رفتم اداره کسی جواب گو نبود اگه ندی هم به دانش آموز اصلا اهمیت نمیدن خرد میکنین پیش بقیه امسال هم واسه دوم ابتدایی ۱ میلیون تومن خواستن مدرسه ... دولتی آذربایجانشرقی شهر آذرشهر

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۲۳:۵۲

امسال نفری ۲میلیون ودویست برای دوتا پسردبستانی من گرفتند. هیچکس جوابگو نیست.مدرسه های شهرستان یزد خیلی. وحشتناک شهریه میگیرن وفکرتوانایی مردم نیستن.

avatar
دیروز ۰۰:۰۷

سلام خسته نباشیدمن هرسال پول برا ثبت نام دخترم میدم تا هزینه رو کامل پرداخت نکنم کارنامه بهم نمیدن امسال بهمون گفت ۱۵۰۰باید پرداخت بشه آموزش پرورش هم همکاری نمیکنه

avatar
دیروز ۰۵:۳۳

سلام سه سال قبلددخترم هفتم درسش ضعیف بود مدیر مدرسه کارنامه دخترم را دید و گفت دخترت برود در خانه بشیند مدرسه جایی برای او نیست. این رفتارها شایسته مدیر نیست

avatar
دیروز ۰۶:۱۶

من دوتا بچه مدرسه دارم دخترم بردم ثبت نام کلاس اول میگه350میخواد آخه. یه کارگر چی کار کنه

avatar
دیروز ۰۶:۲۷

سلام من کرمانشاه زندگی میکنم شوهرم فوت شده مستاج م وقتی واسه کارنامه رفتم بگیرم از مدرسه ۲۰۰ هزار پول ثبتنامو بیمه ازم گرفتن ۳۰۰ هزارم کمک ب مدرسه ک نداشتم بدم کارنامه پسرمو بهم ندادن مدرسه دولتی هست ادرسش کرمانشاه حافظیه مدرسه خیام میخوام بدونم چرا باید مدیرا زور بگن از منی ک شوهرندارم مستاجرم بابدبختی دارم زندگی میکنم پول بگیرن

avatar
دیروز ۰۸:۰۱

پول حق ندارند بگیرند پس مدیری که یک ونیم. میلیون گفته بده از کجا این حرفومیزنه لابد میتونه که میزنه

avatar
دیروز ۰۸:۴۳

من معلم ابتدایی هستم باچشمام میبینم که مدیرمدرسه ازهردانشاموزی پول شهریه میگیره باوجودابنکه مدرسه نوسازوتازه افتتاح شده هست پولهاهم به حساب مدیرواریزمشن

avatar
دیروز ۰۹:۳۵

سلام یک شماره تلفن بگذارید که مردم بتوانند زنگ بزنن چون اگر بخوان برم شکایت کنم از کار و زندگی باز میشن خرجش بیشتر از پولی دادن میشه

avatar
دیروز ۰۹:۳۹

از منم بابت مدرسه دخترم گرفتن جالب اینکه کارتخوان مدرسه نکشید به شماره کارت معاون ریختیم.

avatar
دیروز ۰۹:۴۵

خب اینا همش درحد حرف هست و هرسال همشون به عناوین مختلف پولومیگیرن یه شماره تلفن معرفی کن که تخلف گزارش شه.

avatar
دیروز ۱۰:۰۱

من که دخترم میره هفتم ازما3میلیون برای ثبت نام تو مدرسه دولتی خواستند

avatar
دیروز ۱۰:۲۰

مدارس به هر طریق از والدین پول میگیرن

avatar
دیروز ۱۰:۳۸

باسلام خدمت شما تمام مدرسه های دولتی همشون پول میگیرن کارنامه تحویل میدن هرچقدرم میگیم مدرسه دولتی هست میگن هزینه رو باید واریز کنید

avatar
دیروز ۱۲:۰۱

برای کلاس اول دبستان همون روز که مدارک گرفتن شماره حساب دادن و به زور 1میلیون گفتن باید بدید تا ثبت نام بشه وگرنه انجام نمی‌دهیم

avatar
دیروز ۱۲:۱۹

پول گرفتن در مدرسه عادی شده، تا پول کمک به مدرسه ندهی ثبت نام کتاب را انجام نمی دهند.پولی که چند برابر هزینه ی کتاب هست. شما اول هزینه ی مدارس را بدهید تا مدارس دستشون پیش مردم دراز نباشه. ادارات شهرستان زیر بار هزینه های مدرسه نمی روند.

avatar
دیروز ۱۲:۳۸

سلام پس چرا تا پول ثبت نام رو ندیم ثبت نام نمیکنن یا کارنامه تحویل نمیدن

avatar
دیروز ۱۳:۲۷

سلام. مدارس شهرستان. چناران. هم. همینطوره. متاستفانه چند بار با رعیس اموزش پرورش صحبت. کردیم. بی فایده بود. پول. ثبت. نام. که. میگیرن. هیچ. کمک. به مدرسه هم. هست. تا. حتی پول برگا امتحانی هگ میگیرن. اما. هیچ. کس. رسیدگی نمی کنه. واقعا مردم. چناران. اکثریت. می تونن. از پس مخارج. بر بیان. ولی بیشتر مردم. نه.لطفا. رسیده. گی کنید

avatar
دیروز ۱۳:۳۹

سلام ولی مدارس ابتدایی از همه پول می گیرند یا حتی اگر پول نداشته باشیم چک می گیرند حتی به آموزش و پرورش هم گفتم در پاسخ گفتند این شهریه پول آب و برق و گاز مدرسه میشه لطفاً اقدام کنید حتی امسال نفری یک میلیون از همه گرفتند به غیر از اینکه وسط سال به بهانه های مختلف مثل پول برگه و ... از ما پول می گیرند

avatar
دیروز ۱۳:۴۹

سلام من اندیشه فاز یک مبلغ 700هزار ت گرفتن برا ثبت نام. واقا اگه راست میگین پیگیری کنید

avatar
دیروز ۱۳:۵۵

اخه همین الان مدارس دولتی برای کمک به مدرسه به زور از مبلغ سیصد تومن نفری در مقابل کارنامه میگیرن .و برای ثبت نام کلاس اولی حداقل پونصد تومن

avatar
دیروز ۱۴:۵۹

سلام من دربوشهر محله تنگک۳زندگی میکنم ودبستان دولتی برای ثبت نام گفتن نفری۳۰۰هزارتومان بایدبدین تاثبت نام بشین برای هرپایه ۳۰۰تومن لطفا رسیدگی کنید.

avatar
دیروز ۱۵:۳۷

سلام واسه ما هم گفتن اول باید یک میلیون بدین تازه ثبت نام قطعی نیست.

avatar
دیروز ۱۶:۱۵

آموزش وپرورش اصل رسالت خودش را از دست داده است وفراموش کرده است اهداف اصلی آموزش پرورش چیست و چطور می تواند ستونهای جامعه را محکم واستوار نکه دارد۰

avatar
دیروز ۱۶:۴۷

ممنونم ازتون

avatar
دیروز ۱۶:۵۷

پس چرا دولت هیچ کمکی به مدارس نمی کند . هزینه ی مدارس از کجا تامین شود ؟ مگر مدارس خرج ندارند .؟ مدیر از کجا هزینه ی مدرسه را تامین کند؟

avatar
دیروز ۱۷:۲۸

سلام میشه سوال کنید مدیر چطور مدرسه را اداره کند چندسال است یک ریال به مدرسه ها داده نشده

avatar
دیروز ۱۷:۳۵

سلام دخترم کلاس اولی ۵۰۰هزارتومن براثبت نام گرفتن ۴۰۰هزارتومنم براپسرم کلاس پنجمیه گرفتن تازه بااینکه تحت پوشش هستم هرماه هم ماهانه میگیرندالانم گفتندبرای میزوصندلی معلم وپرده کلاس بایدخونواده هانفر۲۵۰ هزارتومن بدن شوهرکارنمیکنه خرج منوبچه هامونمیده ماتحت پوشش هستیم میگم ندارم ازکجا بیارم مدیرمدرسشون میگه بایدبدین

avatar
دیروز ۱۷:۵۶

سلام از من هم یک میلیون گرفتن من شوهرم کارگر ساده هست توخرج خونه موندم

avatar
دیروز ۱۸:۲۱

یه وعده ی بدون پشتوانه

avatar
دیروز ۱۸:۵۴

پول میگیرن خوبم میگیرن شماهم خبر ندارین.وگرنه مدرسه به زور از مردم پول کمک به مدرسه رو نمیگیره.کمک دل بخواه هستش نه زورکی

avatar
دیروز ۲۰:۲۰

زورکی نیست،صددرصداجباریه،

avatar
دیروز ۲۰:۰۰

حتی پول آب ،گازوبرق را ازماهم میگیرند،تهدیدمیکنند که کارنامه نمیدند

avatar
دیروز ۲۰:۳۱

باسلام بخداوندسوگندمن یک کارگرداری ۶سر عائله مستاجر ومحتاج نان شب درفولادشهرزندگی میکنم پسررادرمدسه نوبهار میخواستم ثبت نام کنم گفتندتایک ملیون تومان ندهی ثبت نام بی ثبت نام اول خانمم ناراحت شد مدیرمدرسه گفت هیچ راهی نداره هرجایی هم که دلت میخوادبرو اخرباالتماس خانمم یک ملیون رادوقسط کردقسط اول رادریافت کرد

avatar
دیروز ۲۰:۳۶

همه مدارس بدون استثنا پول می گیرن. همه مدارس دولتی. چجوری توی یه مدرسه سیصد چهارصد نفری .نفری یک میلیون می گیرن و.... .و هر سال این کار رو ادامه می دن؟

avatar
دیروز ۲۰:۵۳

سلام.به کی شکایت کنیم به کجا شکایت کنیم؟کسی هس مگه رسیدگی کنه؟ تو اخبار میگن مدارس حق پول گرفتن ندارن.میری مدرسه میلیون میلیون از هر دانش آموز میخوان.

avatar
دیروز ۲۱:۰۱

از من که برای ثبت نام پسرم که کلاس اولی و مدرسه دولتی میخواد بره پول گرفتن به آموزش و پرورش اعتراض کردم ازشون حمایت کردن

avatar
دیروز ۲۱:۰۲

میگن این پول خرج مدرسه میشه ولی ما که ندیدم. مدرسه پسرم هیچکدوم از سرویس بهداشتی هاش قفل نداره مگه ۴ تا قفل فلزی چقدر خرج داره اینهمه دانش آموز هر سال پول میدم که جمعش سر به فلک می‌کشه هیچی مدرسه درست نیست پس پول ها کجا میره

avatar
دیروز ۲۲:۳۳

از من دو ملیون گرفتن اگه پول نمی دادیم ثبت نام نمیکردن پایه چهارم رو درصورتی که دخترم درسش عالی هست و هیچ مشکلی نداره بعدم هرکی نداشت میگفتن کلاس ها پر شده و تکمیله چند نفر رفتن اعتراض آموزش پرورش بیفایده بود

avatar
امروز ۰۳:۲۵

سلام من دخترم باید تو مدرسه شاهد ثبتنام کنیم راضی نشدن که دختر م اوثبت نام کنن امسال کلاس اول ابتدایی بعد مجانی نیست ۳میلیون دویست باید بدیم

avatar
امروز ۰۰:۵۹

ای کاش تشریف بیارین شهرستان سوسنگرد ببینید مدرسه نمونه دولتی چه می‌گذرد باید نام مدرسه را از دولتی به قوم گرایی عوض کنید همه دانش آموزان فامیل معلم ها هستن واقعا جایه تاسفه

avatar
امروز ۰۰:۵۹

باسلام اولش میگن بعد اعلام می کنند که دست مدارس هست هرسال میگن ممنوعه بعد انجام میشه

avatar
امروز ۰۲:۴۴

سلام بنده اتباع هستم برای کلاس دوم پیش ثبت نام کردم بهم زنگ زدن گفتن پرونده رو از مدرسه قبلی بگیر بیار ثبت نام کن وقتی رفتم بهم گفتن ما اتباع ثبت نام نداریم برو یک بسته رنگ پیریتر ۴ تایی بگیر واسه مدرسه یت پولشو بده ما میگیریم ۵۰۰هزار تومان از من گرفتن و۲۵۰ هزار تومان هم برای ثبت نام

avatar
امروز ۱۰:۳۱

هرسال این حرف را می‌زنید اما به عناوین مختلف از مردم مدیران مدارس‌ پول می‌گیرند. آيا مديران خودسرانه اینکارو میکنند؟ بدون هماهنگی شما؟