• شنبه / ۹ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403040906082
  • خبرنگار : 71469

کماندار المپیکی ایران: حمایت کنید، توان خرید کمان ندارم

کماندار  المپیکی ایران: حمایت کنید، توان خرید کمان ندارم

کماندار المپیکی ایران با تاکید بر اینکه نیازمند حمایت‌های مالی از سوی فدراسیون تیروکمان و وزارت ورزش است، گفت: با توجه به مقوله تحریم و قیمت کمان، نه من و نه خانواده‌ام توان خرید نداریم و نیازمند حمایت هستم.

به گزارش ایسنا، مبینا فلاح، تنها نماینده تیروکمان ایران در المپیک پاریس، خطاب به کیومرث هاشمی، وزیر ورزش جوانان که در محل اردوی تیم ملی تیروکمان حضور یافته بود، گفت: خیلی خوشحالم که وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم‌ ملی حضور یافته است. مسیر خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم و بابت اینکه موفق شدم بسیار خوشحالم‌.

وی ادامه داد: هنوز چیزی تمام نشده است و کارم ادامه دارد و این موفقیت صرفا تلاش من نبود و کادر فنی اعم از سرمربی و مربی و فدراسیون نقش بسزایی داشتند.

کماندار المپیکی ایران با تاکید بر اینکه انتظار دارد شاهد حمایت ویژه‌تری از سوی وزارت ورزش و جوانان باشد، عنوان کرد: تیروکمان رشته‌ای تجهیزات‌محور است و کمان و تیر خیلی تاثیر دارد و همه چیز صرفا به عملکرد ورزشکار خلاصه نمی‌شود و کمان نقش بسیار مهمی دارد.

فلاح ادامه داد: با توجه به اینکه تحریم هستیم و به دلیل بالابودن قیمت تیروکمان، خرید تجهیزات از توان من و خانواده‌ام خارج است و با توجه به اوضاع مالی فدراسیون، نیازمند حمایت ویژه وزارت ورزش و جوانان هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۲۱:۰۵

تجهیزات تو ورزش کمان حرف بالایی میزنه کمان خوب با تجهیزان تو رشته کامپوند حداقل ۳۰۰ میلیونه میری مسابقات میبینی یکی هست استعداد داره و حرفه ای هست اما تجهیزات ضعیفی داره

avatar
دیروز ۰۲:۵۹

سلام آقای مدیر ورزش به داد این ورزشکار برسید جوانان بسیاری هستند که به خاطر وضع مالی کاری نمی‌توانند انجام دهند

avatar
دیروز ۰۹:۰۷

وزیر ورزش وقتی نمیاد تولیدی بزنه و روی جوانان سرمایه گذاری کنه بی هدف خیلیا باید هم حذف بشن از چرخه ورزش... الان همین ساخت کمان رو می تونستید از خودشون کمک بگیرین چونکه علاقه دارن و برای پیشرفت ورزش خود رشته خود تلاش می کردن

avatar
امروز ۱۵:۰۸

ب این ورزشکاران برسید به فکر خودتان نباشید تو آن ور آب