• دوشنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403041107375
  • خبرنگار : 71592

برای مقابله با رای دیوان کیفری بین‌المللی

رژیم صهیونیستی دست به دامن متحدانش شد

رژیم صهیونیستی دست به دامن متحدانش شد

یک رسانه عبری فاش کرد، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در پیامی از ۲۵ وزیر خارجه کشورهای متحدش در سراسر جهان خواسته، نظر حقوقی خود را علیه درخواست دادستان کل دیوان کیفری بین‌المللی در مورد صدور حکم بازداشت برای نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به لاهه ارائه کنند.

به گزارش ایسنا، وبسایت صهیونیستی واللا گزارش کرد، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در پیامی از وزیران خارجه ۲۵ کشور در سراسر جهان خواسته به انگلیس پیوسته و درمورد درخواست دادستان کل دیوان کیفری بین‌المللی برای صدور حکم بازداشت برای «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «یوآو گالانت»، وزیر جنگ او نظر حقوقی خود را به این دیوان ارائه دهند.

واللا نوشت، مقامات ارشد در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی بر این باورند که اگر این کشورها یا حتی برخی از آنها نظر حقوقی خود را به دیوان کیفری بین‌المللی ارسال کنند، قضات این دیوان ممکن است متقاعد شوند که فرصتی برای پذیرش درخواست دادستان کل دیوان کیفری بین‌المللی وجود ندارد.

شبکه صهیونیستی «بی» ۲۴ ژوئن گزارش کرده بود رژیم صهیونیستی در حال آماده شدن در صورت اتخاذ چنین تصمیمی توسط قضات دادگاه کیفری است.

۲۰ ماه مه، «کریم احمدخان» دادستان کل دیوان کیفری بین‌المللی درخواست صدور حکم بازداشت برای نتانیاهو و گالانت را به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه صادر کرد. مجلس نمایندگان آمریکا هم در واکنش به این درخواست، چهارم ژوئیه در دفاع از رژیم صهیونیستی پیش نویس قانون تحریم دیوان کیفری بین‌المللی را تصویب کرد. این لایحه، واشنگتن را ملزم می‌کند دیوان کیفری بین‌المللی را در صورت انجام بازجویی، بازداشت یا احضار هر یک از مقامات تحت حفاظت آمریکا، تحریم کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۱ ۱۶:۱۳

تو رو خدا ببینین این بی شرفها خودشون سازمان‌های بین المللی رو تاسیس می‌کنند خودشون قانون براش می‌نویسند و بیشتر کشورهای دنیا رو با حقه و نیرنگ وارد اون سازمان می‌کنند.هرجا که به نفع شون باشه سازمان من درآوردی شون رو پیش میکشن و هرجا هم به ضرر خودشون و متحدانش باشه سازمانی که خودشون خلق کردند به تحریم و چالش می‌کشند.واقعا که!! هرکس که ادعا میکنه آمریکاییها و اروپایی‌ها دموکراسی و شعور و پرستیژ بالاییدارند واقعا انجوری نیست خدای مکر و حقه و تزویر و ریا و نیرنگ خودشون هستند...هرکلمه ای که صفت شیطانی اونا رو بیان کند واقعا بهشون میاد.در مواجهه با اونا نه زبان نه دیپلماسی نه مذاکره و...کارساز نیست. تنها چیزی که اونا می‌فهمند زور هست.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۱ ۱۹:۵۵

ما فقط وفقط اعدام نتان یاهورامی خواهیم .لطفا یک کارزاربااین عنوان که نتان یاهورابکشید تهیه کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۱ ۲۰:۵۹

برای جلاد نتانیاهو، مرگ با اعدام ویا تیرباران ،عروسی است. به اندازه ۴۰ هزار شهید مظلوم غزه باید زجرکش گردد.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۱ ۲۰:۲۴

چقدر خدایا این کشور آمریکا وقیح هستش.خودشون قانون وصب می‌کنند و خودشونم میبرن و می‌دوزند.خدایا این جانیها رو از روی کره خاکی محو بکن.آمین.

avatar
دیروز ۱۳:۴۴

هرکشوری ازاین حکم ازاین رژیم حمایت کندشریک وقاتل مردم غزه هست تف به شرف عربهابجزیمن حزب الله و عراق بقیه بی غیرت هستند

avatar
دیروز ۱۶:۳۳

جهان همان از اول تحت قضاوت الهی در تمام ادیان الهی بوده است . ما بندگانی هستیم که تحت آرامش و خلقت الهی مخلوق شده ایم . و این همان آزمایشات الهی است کز اول نوشته شده و به دست پیامبران چون حضرت عیسی مسیح .موسی وووپیغمبر خاتم رسیده است.. و مهربانی و رافت و دوستی و کمک ما بندگان به یکدیگر و با دستورات الهی شده ایم و باید هیچ وقت از حدود الهی توسط قوانین شیطانی که بعضی قدرتهای پلید و شیطانی . نوشته اند و از ظلمهایی که دوستان شیطان بزرگ به بندگان خدا وند مهربان در هر کجای جهان میکنند معترض باشیم و باهم و یک صدا شیطان بزرگ را تضعیف کنیم تا ظلم کمتر شده و با ظهور انسانی مهربان و تحت شرایط خاص الهی که چون پیامبران بلکه بالاتر از پیامبران بیاید و مدینه فاظله را ایجاد و بندگان خداوند مقادر توانا را آماده بروز حشر . صبح محشر کند تا در اطراف عشق و شور و شوق و بخشندگی اله متعال حاظر بر دیدن اعمال و قضاوت الهی که چیزی بجز عدالت و مهربانی نیست باشیم . وبه امید روز توفیق حق . وسلام علیکم و رحمه الله و برکاه .،

avatar
دیروز ۱۷:۰۰

مثل آدم در دنیا زندگی کن تا متحد انت هوایت را داشته باشند خبیث هم می ترسی هم می کشی