• دوشنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403041107567
  • خبرنگار : 71506

غفور کارگری: به تاریخ‌سازی ورزشکاران ایران در پارالمپیک پاریس امیدواریم

غفور کارگری: به تاریخ‌سازی ورزشکاران ایران در پارالمپیک پاریس امیدواریم

گردهمایی کاروان اعزامی ایران به پارالمپیک پاریس با حضور رییس کمیته ملی پارالمپیک، سرپرست کاروان و ورزشکاران اعزامی برگزار شد.

به گزارش ایسنا،‌ گردهمایی کاروان اعزامی ایران به بازی‌های پارالمپیک پاریس با حضور غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک، محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و سرپرست کاروان اعزامی ایران، کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، رییسان فدراسیون‌های دارای نماینده در پارالمپیک پاریس و ورزشکاران و کادرهای فنی در فدراسیون جانبازان و توان‌یابان برگزار شد.

در این گردهمایی از تمبر یادبود کسب مقام دومی ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو۲۰۲۲ رونمایی شد.

در این تمبر از تصویر ساره جوانمردی، عضو تیم ملی پاراتیراندازی در مراسم اهدای مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ به همراه فرزند ۳ ماهه‌اش استفاده شده که مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفت.

کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران با نام "فرزندان ایران" در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ در رده‌بندی تیمی با ۱۳۱ مدال برای نخستین بار در رده دوم آسیا قرار گرفت.

غفور کارگری، رییس کمیته ملی پارالمپیک در این مراسم با تقدیر از تلاش ورزشکاران و مربیان برای کسب سهمیه‌های پارالمپیک پاریس، گفت: برای اولین‌بار کاروان "فرزندان ایران" به مقام دوم آسیا نائل شد. امیدوارم این جلسه نیز مقدمه‌ای برای تاریخ‌سازی و افتخار آفرینی مجدد در یک رویداد مهم‌تر و حساس‌تر پارالمپیک پاریس شود.

وی افزود: با توجه به ارتباط نزدیکی که با کادرهای فنی و همه بچه‌ها دارم دلم روشن است که در پاریس اتفاق خوبی خواهد افتاد. البته این موضوع مستلزم مراقبت ویژه و حضور پرتلاش ورزشکاران و کادرهای فنی در اردوها در فاصله باقی مانده است.

رییس کمیته ملی پارالمپیک خاطرنشان کرد: انشاء‌الله همه دست در دست هم بدهیم و با تلاش و توکل به خدا به بهترین نتایج در پارالمپیک پاریس برسیم. همه سخت در حال تلاش هستند تا مردم نتیجه زحمات‌شان را در پارالمپیک پاریس ببینند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha