• دوشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99063123915
  • خبرنگار : 50093

رییس انجمن دوومیدانی کارگران خراسان رضوی خبر داد

میزبانی مشهد از مسابقات دوومیدانی شرکت‌های کارگری کشور

میزبانی مشهد از مسابقات دوومیدانی شرکت‌های کارگری کشور

ایسنا/خراسان رضوی رییس انجمن دوومیدانی کارگران خراسان رضوی گفت: از ۲ تا ۵ مهر میزبان مسابقات دوومیدانی شرکت‌های کارگری کشور در ورزشگاه امام رضا(ع)، دانشگاه فردوسی و چالیدره هستیم.

سعید رنجبر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات دوومیدانی جام شرکت‌های کارگری کشور از ۲ تا ۵ مهر در بخش آقایان و بانوان به میزبانی مشهد با حضور رییس فدراسیون ورزش‌ کارگری برگزار خواهد شد. ورزشگاه امام رضا(ع) میزبان مسابقات در بخش آقایان، دانشگاه فردوسی میزبان بخش بانوان و چالیدره میزبان مسابقات دو صحرانوردی خواهندبود. این مسابقات پیش‌زمینه‌ای برای مسابقات قهرمانی دوومیدانی کارگری جهان است.

وی افزود: یکی از شرکت‌های خراسانی میزبان این سری از مسابقات خواهد بود و خراسان رضوی و مشهد فقط به عنوان شرکت‌کننده در این مسابقات حضور می‌یابند. انجمن دوومیدانی کارگری استان برای هرچه بهتر برگزار شدن این سری از مسابقات از میزبان حمایت می‌کند. شرکت الکترواستیل که حامی ورزش کارگری خراسان رضوی است، در این مسابقات شرکت می‌کند.

رییس انجمن دوومیدانی کارگری خراسان رضوی، ادامه داد: دهه فجر سال گذشته، مسابقات قهرمانی کارگری استان را با حضور ۳۵ شرکت‌کننده از سراسر استان برگزار کردیم. پس از آن به دلیل شیوع ویروس کرونا انجمن دوومیدانی کارگری خراسان رضوی تاکنون فعالیتی نداشته‌است. در نظر داریم با توجه به حضور رییس فدراسیون ورزش کارگری در مسابقات شرکت‌ها، مجوز برگزاری مسابقات قهرمانی دوومیدانی کارگران کشور را بگیریم. مسابقات هفته جاری با حضور شرکت‌های کارگری برگزار خواهد شد و هر استان می‌تواند به طور نامحدود تیم دهد، اما در مسابقات قهرمانی دوومیدانی کارگران کشور هر استان فقط مجاز به اعزام یک تیم است.

رنجبر خاطرنشان کرد: همانطور که شرکت‌ها از انجمن ما حمایت می‌کنند، از رسانه‌ها نیز تقاضا دارم به ورزش کارگری توجه بیشتری داشته باشند. حامیان مالی ورزش‌های کارگری معتقدند که با وجود حمایت از ورزشکاران، مورد توجه رسانه‌ها قرار نمی‌گیرند. یکی از مشکلات ورزش کارگری این است که کمتر دیده می‌شود.

وی با اشاره به اهداف انجمن دوومیدانی ورزش کارگری خراسان رضوی، عنوان کرد: سعی داریم کمیته‌های استعدادیابی را در شهرستان‌ها فعال کنیم و از مهرماه به کمک مربیان متخصص انجمن دوومیدانی، از ورزشکاران و خانواده‌های کارگران استعدادیابی کنیم تا همیشه دو تا سه تیم خوب در سطح استان داشته باشیم.

رییس انجمن دوومیدانی کارگری خراسان رضوی، تصریح کرد: از ابتدای سال به دلیل تعطیلی سالن‌ها و اماکن ورزشی، ورزشکاران رکوردی نداشتند و از آمادگی بدنی مطلوب خود خارج شدند، اما تعطیلی تمرینات را بهانه نمی‌کنیم و از این پس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمرینات و مسابقات شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha