• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403041308888
  • خبرنگار : 71613

والیبالیست‌های جوان ایران قبل از قهرمانی آسیا چه گفتند؟

والیبالیست‌های جوان ایران قبل از قهرمانی آسیا چه گفتند؟

ملی‌پوشان جوان والیبال ایران امیدوارند بتوانند در قهرمانی آسیا بار دیگر از عنوان قهرمانی ایران دفاع کنند.

به گزارش ایسنا، بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 20 سال پسر آسیا از دوم تا نهم مرداد با حضور 16 تیم در شهر سورابایا اندونزی برگزار خواهد شد و تیم ایران در گروه دوم مرحله مقدماتی با تیم‌های چین‌، چین‌تایپه و قطر همگروه است. 

تیم ملی آخرین تمرین خود را در تهران انجام داد و پس از آن تمرینی یک هفته‌ای در مازندران برگزار می‌کند تا آماده اعزام شود. 

کاپیتان تیم ملی: به قهرمانی در آسیا امید داریم 

محمدمانی علیخانی، دریافت کننده قدرتی و کاپیتان تیم ملی در مورد شرایط تیم گفت: چند ماهی است تمرین می‌کنیم و اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم.  شرایط خودم هم خوب است اما به دلیل مصدومیت گذشته‌ام نتوانسته‌ام خیلی با تیم باشم. مربیان لطف کردند و اجازه دادند با تیم بمانم اما اینکه انتخاب شوم یا نه با تصمیم کادر فنی است.  

او در مورد شانس ایران برای قهرمانی در این رقابت‌ها گفت: با تلاش کادر فنی خیلی به قهرمانی امیدوار هستیم. شناخت خوبی هم از رقبایمان داریم اما در چند سال گذشته پیشرفت کرده‌اند. البته ما هم پیشرفت کرده‌ایم. 

علیخانی در مورد اصلی‌ترین رقبای ایران در قهرمانی آسیا گفت: ژاپن و کره‌جنوبی رقبای اصلی ما و تیم‌های فوق‌العاده‌ای هستند. آنالیز خوبی از آنها انجام داده‌ایم و شناخت خوبی از این تیم‌ها داریم.

مهدیان: ژاپن مهمترین رقیب ما برای قهرمانی است 

ابوالفضل مهدیان، پشت خط‌زن تیم ملی هم در مورد شرایط تیم گفت: تیم رو به پیشرفت است و نسبت به تیم نوجوانان سال گذشته پیشرفت زیادی داشته‌ایم. کادر تیم ملی جوانان سال گذشته قهرمان جهان و آسیا شد و تفکرات خوبی دارد.

او در مورد حریفان ایران در این رقابت‌ها گفت: رقبای آسانی نداریم چون پیشرفت کرده‌اند. با این حال هر تیمی بیشتر کار کند، بهتر است. فعلا ژاپن و کره را مهمترین رقبایمان برای قهرمانی می‌بینیم.

کوکجلی: هر بازی حکم فینال را دارد 

عمران کوکجلی، پاسور تیم ملی هم گفت: شرایط تیم خیلی خوب است. سه، چهار ماه است در اردو هستیم و در حال حاضر شرایط خوبی داریم.  
امیدوارم قهرمان شویم چون تلاشمان را کرده‌ایم.  

او در مورد رقبای ایران گفت: همه حریفان قابل احترام هستند و هر بازی حکم فینال دارد. می‌رویم بازی خودمان را ارائه بدهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha