• چهارشنبه / ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ / ۲۲:۰۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99061914972
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

استاندار کرمانشاه:

کارهای باقی‌ماندن در مناطق زلزله‌زده را با تلاش دوچندان انجام خواهیم داد

کارهای باقی‌ماندن در مناطق زلزله‌زده را با تلاش دوچندان انجام خواهیم داد

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: کارهای باقی‌مانده در مناطق زلزله‌زده استان را در سال پایانی فعالیت دولت با تلاش دوچندان انجام خواهیم داد.

هوشنگ بازوند در سفر به غرب استان در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار سرپل ذهاب که به منظور بررسی مشکلات معابر، احیاء و بازسازی پارکها، آسفالت معابر شهری، اصلاح شبکه های معابر و تکمیل زیرساختهای شهری برگزار شد، اظهار داشت: برای انجام این طرح ها و بهبود وضعیت شهری مبلغ ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: سال گذشته نیز مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال برای توسعه و تکمیل زیرساخت های شهری به شهر سرپل ذهاب اختصاص یافت.

بازوند همچنین به خدمات ارزنده دولت به مردم در مناطق زلزله زده اشاره کرد و گفت: در پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان خیلی خوب کار شده و دوباره هم کمک خواهیم کرد، ضمناً امهال وام های مناطق زلزله زده در دستور کار قرار دارد و پیگیری لازم نیز مستمر انجام می شود.

مقام ارشد استان تصریح کرد: مردم زلزه زده سرپل ذهاب را تنها نخواهیم گذاشت و بر اساس همان تعهد روز اول تا حل همه مشکلات در کنار مردم هستیم و در ادامه هم مسیر توسعه و تحقق اهداف پیش بینی شده را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.  

وی تأکید کرد: باقیمانده کارهای مناطق زلزله زده را در یک‌سال پایانی دولت با تلاش دو چندان انجام خواهیم داد.

تکمیل شبکه فاضلاب و رفع مشکلات روستاهای الحاق شده به شهرستان سرپل ذهاب، از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

به گزارش ایسنا، استاندار کرمانشاه در نشست کمیته زیرساخت سرپل ذهاب نیز اظهار داشت: بعد از زلزله تلاش‌های بسیار گسترده‌ای برای بازسازی واحدهای آسیب دیده‌، انجام‌ گرفت و خوشبختانه خانه‌های مردم ساخته شدند.

بازوند افزود: بازسازی تعداد کمی از این واحدها باقی مانده که یک تسهیلات ۱۵ میلیونی در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: در حادثه زلزله سال ۱۳۹۶ ساختمان ۳۶ دستگاه اداری آسیب دید که بازسازی آنها ۵۰ درصد پیشرفت داشته و تلاش می کنیم از محل تخصیص‌های این حوزه، اعتبار مورد نیاز آن ها را تامین کنیم.

بازوند در ادامه بازگشایی بازارچه تیله‌کو را یکی از اولویت‌های استان دانست و گفت: شش میلیارد تومان برای آسفالت مسیر بازارچه و تکمیل زیرساخت های مجموعه اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha