• شنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۸ / ۲۲:۱۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 98091611893
  • خبرنگار : 50182

405 نفر در استان کرمانشاه کاندیدا شدند/ احتمال افزایش آمار ثبت‌نام کنندگان

405 نفر در استان کرمانشاه کاندیدا شدند/ احتمال افزایش آمار ثبت‌نام کنندگان

ایسنا/کرمانشاه دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه از ثبت نام 405 کاندیدا برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان خبر داد.

بهرام سلیمانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به پایان گرفتن مهلت هفت روزه ثبت نام کاندیداها گفت: ساعت 18 امروز(16 آذر) ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و طی این مدت 405 کاندیدا در استان برای این دوره انتخابات ثبت نام کردند.

وی افزود: از مجموع این تعداد کاندیدا، 205 نفر در حوزه انتخابیه کرمانشاه، 52 نفر در حوزه انتخابیه پاوه، روانسر، ثلاث باباجانی و جوانرود، 42 نفر در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو، 39 نفر در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب، 38 نفر در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی و 29 نفر در حوزه انتخابیه کنگاور، هرسین و صحنه ثبت نام کردند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: این احتمال وجود دارد با توجه  به ثبت نام برخی کاندیداهای کرمانشاه در محل وزارت کشور، تعدادی به این آمار اضافه شود، چرا که کاندیداهایی که تا پیش از ساعت 18 به محل وزارت کشور مراجعه کرده اند تا ساعت 12 شب هم اگر کار ثبت نام آنها به درازا بکشد، در لیست ثبت نامی های این دوره انتخابات قرار خواهند گرفت.

به گفته دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه از مجموع ثبت نامی های این دوره انتخابات در استان 361 نفر مرد و 44 نفر زن هستند.

سلیمانی تصریح کرد: با ثبت نام 120 کارمند، این گروه شغلی بیشترین فراوانی را در میان کاندیداهای این دوره دارند.

وی در خصوص میزان تحصیلات کاندیداها نیز عنوان کرد: در این دوره 313 نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، 57 نفر دارای مدرک دکتری و 13 نفر نیز دارای تحصیلات حوزوی هستند.

سلیمانی یادآور شد: همچنین در میان داوطلبین یک نفر دارای مدرک فوق دیپلم و 21 نفر دارای مدرک کارشناسی هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این دوره رنج سنی 30 تا 45 سال با ثبت نام 232 نفر بیشترین گروه سنی کاندیداها را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha