• دوشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۶
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403052215073
  • خبرنگار : 50123

ایسنا با حفظ استقلال منطقی بودن را سرلوحه کار قرار داده است

ایسنا با حفظ استقلال منطقی بودن را سرلوحه کار قرار داده است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به فعالیت ایسنا در استان، گفت: این رسانه توانسته استقلال خود را حفظ کند و بی‌طرف و منطقی بودن را سرلوحه کار قرار داده است.

محمدحسین اعرابی ۲۲ مردادماه با حضور در دفتر ایسنا و تجلیل از خبرنگاران این رسانه با اشاره به اینکه کار خبرنگاری با سختی‌های فراوانی همراه است، اظهار کرد: این قشر همواره در همه صحنه‌ها در صف اولین‌ها قرار دارند و از این حیث، معتقدم کار رسانه و خبر مطابقت زیادی با کار مجموعه علوم پزشکی دارد زیرا بخش عمده‌ای از کار این مجموعه، موارد اضطراری و اورژانسی است.

وی با بیان اینکه علوم پزشکی در حوزه سلامت وظیفه سنگینی دارد، ادامه داد: اصلی‌ترین رسالت دانشگاه علوم پزشکی در این حوزه، ارتقای فرهنگ و سطح سلامت جامعه است که رسانه در تحقق این مهم بسیار می‌تواند نقش‌آفرین باشد، رسانه‌ها هم در انتقال کاستی‌های موجود به دانشگاه در حوزه سلامت و هم در انتقال پیام سلامت به آحاد مردم نقش مهمی دارند.

اعرابی تأکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی و رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها همکار همدیگر بوده و معتقدم خبرنگاران و خبرگزاری‌ها تکمیل کننده کار دانشگاه علوم پزشکی هستند، جامعه‌ای پیشرفته است که فرهنگش پیشرفته باشد و فرهنگ سلامت در سایه فعالیت رسانه ارتقا می‌یابد، جا دارد از تلاش‌های این قشر قدردانی کنم که همواره به ما کمک و در مواردی کار ما را راحت‌تر می‌کنند.

اعرابی با اشاره به فعالیت خبرگزاری ایسنا در استان، گفت: این رسانه توانسته استقلال خود را حفظ کند و بی‌طرف و منطقی بودن را سرلوحه کار قرار داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه ورود گسترده جهاد دانشگاهی در سطح کشور به حوزه درمان را یادآور شد و تصریح کرد: خوداتکایی جهاد دانشگاهی یکی از امتیازات این مجموعه است و هر مجموعه اگر بخواهد در هر حوزه‌ای موفق باشد، راهی جز مستقل بودن و اتکا به خود ندارد.

اعرابی ادامه داد: این خوداتکایی باعث شده است که جهاد دانشگاهی بسیار خوب رشد کند، یک مصداق آن را در موضوع کرونا شاهد بودیم و جهاد دانشگاهی اولین مجموعه‌ای بود که به تولید کتاب و این دست مباحث روی آورد که امیدواریم این روحیه در جهادگران باقی بماند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد همچنین فعالیت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و برگزاری آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در همه جای دنیا مرسوم است که مباحث اعتباربخشی بر عهده بخش خصوصی گذاشته می‌شود تا استقلال آن حفظ شود لذا ورود جهاد دانشگاهی به این موضوع بسیار به‌جا بوده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha