• شنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۲۵
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403061710166
  • خبرنگار : 50975

استاندار چهارمحال و بختیاری:

مدیران کارها را تا آخرین لحظه و با جدیت دنبال کنند

مدیران کارها را تا آخرین لحظه و با جدیت دنبال کنند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به روان‌سازی و همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی در استان، گفت: همه مدیران دولت سیزدهم تا آخرین لحظه و آخرین روز با تلاش، همت و انگیزه کارها را با جدیت دنبال کنند.

غلامعلی حیدری امروز، ۱۷ شهریورماه در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این شهیدان با خدمت صادقانه، بی‌آلایش و متواضعانه، الگویی همیشگی برای تمام مدیران کشور هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه یکی از سرمایه‌های مهم هر کشوری نیروی انسانی چابک و باانگیزه است، گفت: کادرسازی و شناسایی نیروی انسانی موجب رشد و ترقی کشور شده و موانع را برطرف و مشکلات کشور را حل می‌کند.

وی با بیان اینکه مدیر تراز انقلاب اسلامی خدمت‌گذار صادق و جهادی است، بیان کرد: تلاش مدیران برای رفع موانع، میزهای خدمت، ملاقات‌های مردمی و ارتباط بی‌واسطه با مردم از جمله ویژگی مدیران دولت سیزدهم است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری، اضافه کرد: کار جهادی و گروهی همیشه موفقیت را به همراه دارد و مدیر موفق، شب و روز نداشته و تمام دغدغه‌اش حل مشکلات مردم است.

وی با اشاره به اینکه کار جهادی به معنای در میدان بودن و سرعت‌بخشیدن به کارها است، گفت: جزیره‌ای عمل کردن، از راه دور هدایت کردن پروژه‌ها و در صحنه نبودن مصداق کارجهادی با کیفیت و قانونمند نیست.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: طی سه سال گذشته با وجود بحران‌ها، چالش‌ها و مشکلات، کارهای ستادی و جهادی بسیاری در استان انجام شد، کما اینکه به دغدغه‌های مردم رسیدگی و گره‌های بسیاری گشوده شد.

وی تصریح کرد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، کاهش نرخ بیکاری استان، رشد اقتصادی، رونق کارخانه‌های راکد و تولید جهشی از جمله اقدامات دولت سیزدهم در چهارمحال و بختیاری است.

وی با اشاره به روان‌سازی و همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی در استان، خاطرنشان کرد: همه مدیران دولت سیزدهم تا آخرین لحظه و آخرین روز با تلاش، همت و انگیزه کارها را با جدیت دنبال کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha