• چهارشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1403051006713
  • خبرنگار : 71567

حجت‌الاسلام عاملی:

خون شهدای غزه و رهبران مقاومت منشا نابودی اسرائیل خواهد شد

خون شهدای غزه و رهبران مقاومت منشا نابودی اسرائیل خواهد شد

رئیس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه ترور شهید هنیه اولین جنایت رژیم غاصب اسرائیل نیست و آخرین نیز نخواهد شد، گفت: قطعاً خون شهدای غزه، خون شهدای فلسطین، خون رهبران فلسطین و اسماعیل هنیه عزیز، منشأ نابودی اسرائیل خواهد شد.

 به گزارش ایسنا؛ سعیدرضا عاملی در تجمع اعضای شورای دانشگاه تهران در مقابل سردر دانشگاه ضمن محکومیت این جنایت تروریستی، گفت: شهید اسماعیل هنیه اولین شهید مقاومت نیست و آخرین شهید نهضت مقاومت هم نخواهد بود. واقعیت این است که ترور یکی از ضعیف‌ترین انواع مقابله هست و اسرائیل امروز آنقدر عاجز شده است که دست به ترور می‌زند تا شکست‌های خود را جبران کند.

رئیس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران افزود: قطعاً خون شهدای غزه، خون شهدای فلسطین، خون رهبران فلسطین و اسماعیل هنیه عزیز، منشأ نابودی اسرائیل خواهد شد. همانگونه که امروز ملاحظه می‌کنید طرفداری از مردم غزه و فلسطین تبدیل به جریانی عمومی در جهان شده است و به تعبیر رهبر حکیم انقلاب اسلامی، تاریخ یک ورق جدید خورد و نسل جوان آمریکا و اروپا هم برای طرفداری از مردم فلسطین در جبهه حق قرار گرفتند.

وی افزود: واقعاً فاجعه‌آمیز است که امروز شاهد این باشیم که بیش از ۳۹ هزار نفر انسان بی‌گناه در غزه به شهادت می‌رسند که بیشتر شهدا مربوط به کودکان هستند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه شهید اسماعیل هنیه نماد جهاد و شهادت است؛ افزود: ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ شاهد این بودیم که سه فرزندش، نوه‌های زیبا و عزیز شهید اسماعیل هنیه به شهادت رسیدند و جمعیت بزرگی از خانواده این شهید به شهادت رسیدند و حق ایشان هم چیزی جز شهادت در راه خدا نبود؛ جنس شهید اسماعیل هنیه از جنس سردار سلیمانی، شهید مغنیه و از جنس سرداران بزرگ مقاومت بود و انشالله شما این روز را خواهید دید که اسرائیل زبان و خوار می‌شود و مجبور می‌شود سرزمین‌های غصب شده را به لطف خدای متعال ترک کند.

عاملی اظهار داشت: این جریان ادامه دارد و شما شاهد خواهید بود که با شهادت شهید اسماعیل هنیه، قوت و قدرت نهضت مقاومت افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha