• سه‌شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403061307961
  • خبرنگار : 30058

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مطرح کرد:

آمادگی خوابگاه‌ها و سلف سرویس‌های دانشجویی دانشگاه‌ها برای آغاز سالتحصیلی جدید

آمادگی خوابگاه‌ها و سلف سرویس‌های دانشجویی دانشگاه‌ها برای آغاز سالتحصیلی جدید

ایسنا/اردبیل رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از آمادگی خوابگاه‌ها و سلف سرویس‌های دانشجویی دانشگاه‌ها برای آغاز سالتحصیلی جدید خبر داد و گفت: اقدام دانشگاه محقق اردبیلی در صنعتی‌سازی سلف سرویس دانشجویی اقدامی ارزشمند است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر مسعود گنجی 13 شهریور در جریان بازدید از روند صنعتی‌سازی سلف سرویس دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی از آمادگی خوابگاه‌ها و سلف سرویس‌های دانشجویی دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در صندوق رفاه دانشجویان، هیچ مشکلی در حوزه خوابگاهی، غذا و وام‌های دانشجویی در آغاز سالتحصیلی جدید نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه هزینه خوابگاه‌های دانشجویی برای دانشجویان تعیین شده و بر حسب نوع خوابگاه و جمعیت افراد هر اتاق متغیر است، افزود:  در تعیین قیمت‌ها برای سالتحصیلی جدید، شاهد افزایش کمتر از 25 درصدی هستیم.

گنجی با بیان اینکه سهم دانشجو از هزینه غذای دانشجویی نیز به زودی تعیین و به دانشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد، ادامه داد: همچنین در خصوص وام‌های دانشجویی نیز برای سالتحصیلی جدید شاهد افزایش 50 درصدی میزان وام‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره به روند صنعتی‌سازی سلف ‌سرویس دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با مشارکت صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: دستگاه‌ها و تجهیزات لازم برای صنعتی‌سازی سلف سرویس دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی خریداری شده و به محض اتمام عملیات عمرانی، نصب و راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع  وزارت علوم نیز در خصوص اتمام عملیات عمرانی این پروژه حتماً حمایت ویژه خواهد کرد.

گنجی تصریح کرد: صنعتی‌سازی سلف‌سرویس در دانشگاه‌ها اقدامی ارزشمند است؛ چراکه صنعتی‌شدن نقش مهمی در ارتقای بهداشت و بهبود کیفیت پخت و پز مواد خوراکی دارد و در صرفه‌جویی مصرف روغن، کنترل دما و تصفیه روغن نیز نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha