• یکشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403061810270
  • خبرنگار : 90111

درخواست بنتو از شاگردانش قبل از بازی برابر ایران

درخواست بنتو از شاگردانش قبل از بازی برابر ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال امارات از شاگردانش قبل از دیدار حساس برابر ایران خواست که به مهاجمان حریف فضا ندهند و تنها به پیروزی فکر کنند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال امارات دور سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ را بسیار خوب آغاز کرد و در قطر توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد.

امارات در بازی دوم خود از  تیم ملی فوتبال ایران پذیرایی خواهد کرد که توانست در بازی نخست با یک گل قرقیزستان را شکست دهد.

به نوشته الاتحاد، پائولو بنتو بلافاصله بعد از بازگشت از قطر تمرینات گروهی را آغاز کرد و اجازه استراحت به شاگردانش را نداده است.

امارات در دیدار برابر ایران تنها به پیروزی فکر می‌کند و با کسب سه امتیاز در این بازی راه برای صعود به جام جهانی مهیا می‌شود.

روزنامه الاتحاد امارات در ادامه گزارش خود نوشت: بنتو از شاگردانش قبل از بازی برابر ایران خواسته است که به نظم و تاکتیک پایبند باشد و فضای لازم را در اختیار خط میانی ایران و به ویژه خط حمله که نقطه قوت ایران است قرار ندهند. سرمربی پرتغالی نقاط قوت و ضعف ایران را باتوجه به بازی اخیر برابر قرقیزستان برای شاگردانش شرح داده است تا آن‌ها با آمادگی کامل به میدان روند.

این روزنامه اماراتی در پایان نوشت که پیروزی برابر قطر باعث شده است تا شاگردان بنتو با روحیه بسیار بالایی برابر ایران به میدان بروند.

اماراتی‌ها بسیار امیدوار هستند که برای دومین بار در تاریخ خود حضور در جام جهانی را تجربه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۱۴:۴۱

ان شاءالله ۲و۰امارات می بریم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۱۵:۱۱

به امید پیروزی تیم ملی ایران

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۱۵:۳۱

بنتو شکر زیادی خورده،، هر چند که فوتبال بی رحمه..

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۱۷:۳۷

اگه قلعه،نویی خوب بازیکن بچینه خوب شرح وظایف بده بریم از کناره ها نفوذ کنیم امارات رو می‌بریم...قلعه نویی با عصبانیت روی بازیکن ها اونارو دست پاچه میکنه ..رامین رضائیان کجاست یکی،دوتا بازیکن جوان خوب کجان آخه

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۱۸:۵۲

امارات سرمایه گذاری کلانی کرده و مربی آگاه و فهیمی داره بازی سختی مقابلشون داریم اگه مثل بازی با قرقیز بی برنامه باشیم مطمئناً میبازیم کاری هم از انشالله و ماشاالله برنمیاد .

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۱۹:۴۲

ايران با اين وضعيت بازي جزء تيم درجه ٣ محسوب ميشود و مستحق صعود نيست.