• سه‌شنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403041913366
  • خبرنگار : 50034

نماینده ولی فقیه در استان:

همدان نیاز به قرارگاه رسانه دارد

همدان نیاز به قرارگاه رسانه دارد

ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه هنوز برخی از رسانه را جدی نگرفته‌اند، بر ایجاد قرارگاه رسانه‌ در استان تأکید کرد و گفت: شهر همدان نیاز به قرارگاه رسانه دارد.

آیت الله حبیب اله شعبانی موثقی سه شنبه ۱۹ تیرماه در گردهمایی اصحاب رسانه استان همدان، ضمن تشکر از مشارکت مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار کرد: میزان مشارکت در انتخابات این دوره قابل قبول بود و امیدوارم دولت چهاردهم در تحقق وعده‌های خود به ویژه حل مشکلات اقتصادی موفق باشد.

وی با بیان اینکه رویکرد حمایت از دولت منتخب را باید همه بپذیریم، تصریح کرد: اساس کشور مردم سالاری است و کسی که مردم سالاری را می‌پذیرد باید لوازم آن را نیز بپذیرد که یکی از لوازم مردم‌سالاری حمایت از دولت منتخب است و باید همه وظیفه داریم دولت را حمایت کنیم.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه رویکردهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مختلف است، افزود: رویکردها مختلف بوده اما مسیر واحد و مسیر جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی است. ما کشور منجسمی با فکرهای مختلفی هستیم اما نشان دادیم افکار مختلف درکنار هم منسجم عمل می‌کنند.

وی با تأکید براینکه در کنار حمایت باید مطالبه هم صورت بگیرد که این حق قانونی همه است، ادامه داد: امیدوارم در استان همدان نیز یک مجموعه با نشاط، جوان، انقلابی، کارآمد و متخصص انتخاب شوند تا شاهد رشد استان باشیم.

شعبانی موثقی با بیان اینکه نظام مسائل استان و مشکل مسکن و آب و .... احصا و به دولت سابق داده شد و در جلسات کارشناسی راهکارهایی نیز مطرح شد، یادآور شد: تلاش من این بوده که نه نگاه سیاسی دارم آنچه مهم است حل مشکلات استان بوده و هر مسأله‌ای که مطرح شده منافع مردم بوده و مسائل شخصی نبوده است.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه امیدواریم نظام مسائلی که به دولت قبل دادیم به دولت چهاردهم نیز منتقل شود، تصریح کرد: در تمامی مسائل طرح‌ها و برنامه‌ها و راهکارهایی ارائه شده است چرا که خیلی از مسائل قابل حل است.

وی با بیان اینکه هنوز برخی از مسئولان ما رسانه را جدی نگرفته‌اند، گفت: باید بپذیریم بعضی از مسئولان با فشارهای رسانه‌ای کار می‌کنند، که این مطالبه‌گری رسانه ها را می‌طلبد.

شعبانی موثقی با تأکید براینکه این شهر نیاز به قرارگاه رسانه و اردوگاه‌های تفریحی مختص بانوان و کودک و نوجوان دارد، اظهار کرد: اگر رسانه‌ها حمایت کنند خیلی از اتفاقات در این شهر می‌افتد.

وی با بیان اینکه این شهر مشکل مسکن دارد که باید حل شود چه دولت اصلاح‌طلب باشد چه اصول‌گرا، گفت: در شهر همدان مشکل مسکن وجود دارد که براساس نظر کارشناسان مشکل مسکن بدون آورده دولتی قابل حل است اما نیاز به حمایت رسانه‌ها دارد.

وی با اشاره به اینکه کدام کشور را می‌شناسید که این میزان حجمه‌های رسانه ای علیه آن باشد؟، افزود: ارزشها و هنجارها و اعتقادات، سیاستهای و مسئولین و جوانان ما مورد هجمه هستند اما با وجود حجم زیادی از هجمه های خارجی، کشور ما همچنان انسجام قومی، مذهبی و... خود را حفظ کرده است. 
 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha