• جمعه / ۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403060200780
  • خبرنگار : 50980

امام جمعه همدان:

همفکری سیاسی، تلاش برای حل مشکلات مردم نتیجه وفاق ملی

همفکری سیاسی، تلاش برای حل مشکلات مردم نتیجه وفاق ملی

ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان همفکری سیاسی، نبود چالش‌های سیاسی و تلاش برای حل مشکلات مردم را نتیجه وفاق ملی دانست و افزود: زمانی که وفاق صورت بگیرد توان حل مشکلات مردم از سمت دولت و مجلس بیشتر خواهد شد.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی جمعه دوم شهریور ماه در خطبه‌های نمازجمعه همدان، با بیان اینکه هدف قیام تاریخی امام حسین (ع) رساندن انسان به مقام قرب الهی است، خاطرنشان کرد: در واقع رسیدن انسان به مقام خلیفه الله و قرب الهی غایت نهایی قرآن کریم است .

امام جمعه همدان ضمن اشاره به رأی اعتماد مجلس به دولت، گفت: این رأی اعتماد نشان دهنده وفاق ملی است که  بدون شک با این شرایط مجلس بیشتر از گذشته برای حل مشکلات جامعه و مردم همراه دولت خواهد بود.

شعبانی‌موثقی هم فکری سیاسی، نبود چالش‌های سیاسی و تلاش برای حل مشکلات مردم را نتیجه وفاق ملی دانست و افزود: زمانی که وفاق صورت بگیرد توان حل مشکلات مردم از سمت دولت و مجلس بیشتر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید براینکه همه باید تلاش کنیم و وظیفه داریم که از دولت حمایت کنیم، تصریح کرد: لازم است براساس وظایف هر مسئول، از او مطالبه کنیم.

شعبانی‌موثقی ضمن اشاره به نقش خبرنگاران در  توسعه فرهنگ اربعین در جامعه، گفت: با جریان سازی خوبی که صورت گرفت غزه برخلاف بایکوت خبری که وجود داشت رسانه‌ای شد و در حال حاضر جهانیان غزه را می‌شناسند.

وی با بیان اینکه از فعالین مجازی، رسانه‌ها و افرادی که در حوزه صاحب نظر در خواست دارم که حرکت عظیم اربعین را منتشر و بین‌المللی کنند، خاطرنشان کرد: یکی از مصادیق خدمت به امام حسین (ع)امروز این است که انسان رسانه ها، خبرنگاران، فعالین مجازی و.. حرکت اربعین را بین‌المللی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه استان همدان با داشتن ۱۲۰موکب فعال در خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) بی‌نظیر عمل کرده است، تصریح کرد: ترافیک سنگین شهر به معضل  در استان همدان تبدیل شده که بسیاری از زائرین‌ ابا عبدالله و مسافرین کربلا از آن شکایت دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha