• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403031208042
  • خبرنگار : 50123

پرداخت بیش از ۳ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان چهارمحال‌وبختیاری

پرداخت بیش از ۳ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان چهارمحال‌وبختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه این نهاد جزو دستگاه‌های برتر در ارائه خدمت به مراجعان میز خدمت بوده است، گفت: طی سال گذشته، ۴۱۲ نفر شامل ۱۵۳ نفر مددجو و ۲۵۹ نفر نیازمند غیر تحت حمایت به میز خدمت این نهاد در محل مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد مراجعه کردند که سه میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به این متقاضیان پرداخت شد.

جاسم محمدی  در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری به عنوان دستگاه فعال در برگزاری میز خدمت مستمر در نماز جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار تقدیر شد، اظهار کرد: طی سال گذشته، ۴۱۲ نفر شامل ۱۵۳ نفر مددجو و ۲۵۹ نفر نیازمند غیر تحت حمایت به میز خدمت این نهاد در محل مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه از این مجموع ۲۵۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات کارگشایی بودند، افزود: سه میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به این متقاضیان پرداخت شد. همچنین ۵۸ نفر متقاضی تحت حمایت کمیته امداد استان بودند که با بررسی‌های انجام شده ۴۵ نفر همراه با خانواده تحت حمایت قرار گرفتند.

محمدی تعداد متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال را ۵۵ نفر عنوان و اضافه کرد: از این مجموع ۴۰ نفر دارای شرایط دریافت تسهیلات اشتغال بودند که در مجموع شش میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند. 

وی تصریح کرد: همچنین ۱۹ نفر نیز درخواست دریافت لوازم ضروری زندگی داشتند که از این مجموع با بررسی‌های انجام شده به ۱۶ نفر لوازم مورد نیاز شامل کولر، یخچال و اجاق گاز اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه ۲۲ نفر با مراجعه به میزهای خدمت نماز جمعه متقاضی دریافت خدمت مسکن شامل احداث و تعمیرات بودند، گفت: تعداد ۱۵ مراجعه‌کننده دارای شرایط، خدمت احداث مسکن و تعمیرات دریافت کردند.

محمدی خاطرنشان کرد: ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha