• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۳
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403040704338
  • خبرنگار : 50123

نماینده مردم بروجن در مجلس:

اقدامات جهاد دانشگاهی در شهرستان بروجن رضایت‌بخش است

اقدامات جهاد دانشگاهی در شهرستان بروجن رضایت‌بخش است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات جهاد دانشگاهی در شهرستان بروجن رضایت‌بخش است و باید هر چه سریع‌تر اقدامات لازم نسبت به ساخت و ساز ساختمان این مرکز انجام شود.

غلامرضا میرزایی هفتم تیرماه در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی بروجن ضمن اظهار رضایت از مجموعه اقدامات این نهاد در شهرستان، آمادگی خود را در زمینه مساعدت برای پیشرفت مجموعه به ویژه ساخت ساختمان مورد نیاز با توجه به ضرورت آن اعلام کرد. 

وی افزود: با توجه به اینکه زمین مورد نیاز برای احداث این مجموعه تامین شده لذا باید به منظور شروع ساخت و ساز و تسریع در این امر اقدام شود.

میرزایی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان و ضرورت توجه به آن‌ها، گفت: قطعاً احداث ساختمان جهاد دانشگاهی در شهرستان بروجن می‌تواند پیشرفت این مجموعه را در سطح شهرستان به دنبال داشته باشد.

در ادامه سیروس رضایی، رییس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با اشاره به معرفی ظرفیت‌های این نهاد و پیشنهاد استفاده از این ظرفیت‌ها در شهرستان بروجن، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در سال ۱۳۵۹ تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرده که در مسیر حرکت با مشکلات مالی و اعتباری هم روبرو بوده است.

وی با اشاره به تامین زمین مورد نیاز برای ساخت مرکز جهاد دانشگاهی در بروجن، افزود: اقدامات قانونی برای زمین انجام و آماده‌سازی‌ها آغاز شده است، همچنین رایزنی‌هایی با خیرین در زمینه تامین هزینه ساخت و ساز این مرکز در بروجن صورت گرفته که نیازمند پیگیری است.

رضایی گفت: قطعا حمایت‌های نماینده شهرستان بروجن از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در سطح شهرستان و استان می‌تواند مثمرثمر باشد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌ها و  فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف اعم از آموزشی، پژوهشی، اشتغال و به ویژه در حوزه فرهنگی، تصریح کرد: اقدامات و فعالیت‌های انجام شده توسط جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری تاثیر زیادی در ایجاد اشتغال عموم مردم به خصوص جوانان به واسطه شرکت در دوره‌های آموزشی کوتاه مدت تخصصی، اشتغال محور و مهارتی داشته است.

رضایی افزود: جهاد دانشگاهی استان با حضور نیروهای جوان، پر انرژی، متعهد، متخصص و با انگیزه ، نویدبخش افق‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف است و در حد توان و در راستای رشد و توسعه استان فعالیت خواهد داشت.

رضایی بیان کرد: جهاد دانشگاهی استان  در صورت حمایت‌های مسئولان استان می‌تواند با استفاده از دانش فنی و تجربیات ارزشمند در جهاد دانشگاهی کشور در حوزه‌های کشاورزی، آبزی پروری، پزشکی و فنی مهندسی و.. و انتقال این دانش و تجربیات، فرصت‌های بسیار خوبی در استان ایجاد کند که منجر به تولید و اشتغال شود.

وی گفت: جهاد دانشگاهی با توجه به ظرفیت‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، علاوه بر حفظ ماهیت اصلی، فعالیت‌ها و اقدامات خود را همگام و همسو با مسائل و خواسته‌های جامعه برنامه‌ریزی کرده و در واقع اقدامات این نهاد مرتبط و بر اساس نیازهای جامعه است.

رییس جهاد دانشگاهی استان تاکید کرد: امروزه هیچ مجموعه‌ای بدون توجه به نقش مفید و اثربخش نیروی انسانی در ارائه خدمات، قادر به ادامه فعالیت نیست بنابراین توجه و اهمیت ویژه به نیروی انسانی باید سرلوحه همه دستگاه‌ها و نهادها باشد.

رضایی یادآور شد: در همین راستا می‌توان گفت جهاددانشگاهی استان به لحاظ ظرفیت‌هایی که در حوزه‌های فرهنگی، آموزش و کارآفرینی، پژوهشی وجود دارد و با برخورداری از روحیه انقلابی و جهادی در پیشبرد اهداف این نهاد انقلابی در استان گام برمی‌دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha