• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403040603643
  • خبرنگار : 50124

مراسم اربعین شهدای خدمت و گرامیداشت شهدای هفتم تیر در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مراسم اربعین شهدای خدمت و گرامیداشت شهدای هفتم تیر در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مراسم بزرگداشت اربعین شهدای خدمت و همچنین سالگرد شهادت شهدای هفتم تیر، شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب فردا هفتم تیرماه در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

موسی انصاری در گفت‌‍وگو با ایسنا ،ضمن تسلیت فرا رسیدن چهلمین روز شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد و با اشاره به اینکه مراسم بزرگداشت اربعین شهدای خدمت با سالگرد شهدای هفتم تیرماه مصادف شده است، اظهار کرد: به همین مناسبت، مساجد، حسینیه‌ها و مصلی‌های سراسر استان طی امروز و فردا ششم و هفتم تیرماه، صحنه برپایی محافل یادبود و گرامیداشت این شهدای والامقام است که تمامی این ویژه‌برنامه‌ها با دعوت و ترغیب عمومی برای مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: مراسم محوری چهارمحال و بختیاری در مرکز استان، فردا هفتم تیرماه از ساعت ۱۰ صبح با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیران و مسئولان و آحاد مردم ولایتمدار در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی، عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت سخنران این برنامه است.

ویژه برنامه گرامیداشت شهید «رحمان استکی» و شهدای هفتم تیرماه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اعلام اینکه شامگاه امروز ششم تیرماه نیز هم‌زمان با اقامه نماز مغرب و عشاء، ویژه‌برنامه گرامیداشت شهید «رحمان استکی» و شهدای هفتم تیرماه و نیز هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و اربعین شهدای خدمت با حضور عموم مردم ولایتمدار و انقلابی برگزار می‌شود؛ مسجد جامع شهرکرد درواقع، خاستگاه فعالیت‌های مبارزاتی شهید استکی و انقلابیون شهرکرد بود و هر ساله سالگرد شهدای گلگون‌کفن هفتم تیر در این مکان مقدس با مشارکت دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

انصاری تصریح کرد: شهید رحمان استکی از فعالان انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری و از شهدای فاجعه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال ۱۳۶۰، در خانواده‌ای مذهبی در شهرکرد متولد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در پایان با بیان اینکه بازروایی و بازخوانی جنایات آمریکا در فضای مجازی و نیز در فضای شهرها و روستاها نیز در این ایام انجام می‌شود، افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوی، تمامی این برنامه‌ها با تأکید و دعوت از مردم برای مشارکت پرشور در انتخابات روز هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha