• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403040704267
  • خبرنگار : 50123

در سه ماهه ابتدای امسال صورت گرفت

ثبت بیش از سه میلیون و ۸۱۴ هزار تردد در محورهای چهارمحال و بختیاری 

ثبت بیش از سه میلیون و ۸۱۴ هزار تردد در محورهای چهارمحال و بختیاری 

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس مرکز مدیریت راه های  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از ثبت بیش از  ۳ میلیون و ۸۱۴ هزار تردد بین استانی  وسیله نقلیه در محورهای استان در سه ماهه ابتدای امسال خبر داد.

لاله اشرفی اظهار کرد: متوسط تردد ساعتی در محورهای ورودی استان در این بازه زمانی ۲۶۵ وسیله نقلیه بوده است.

رییس مرکز مدیریت راه های  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: با توجه به آمار احصا شده از سامانه‌های هوشمند، در تاریخ ۱۴۰۳/۱/۱۳ ساعت ۱۸ الی ۱۹ پرترددترین روز در این بازده زمانی بوده است.
اشرفی، سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای ورودی استان طی این مدت را ۱۲/۳ درصد عنوان کرد و گفت: سامانه‌های هوشمند حمل و نقل از قبیل دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه های تردد شمار، سیستم توزین در حال حرکت و سامانه های ثبت تخلف در کلیه جاده های استان فعال هستند و از این طریق، وضعیت ترافیکی و همچنین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در محورها مورد کنترل و پایش قرار می گیرد.
وی با اشاره به اینکه پرتردد ترین محور در این بازه محور فرخشهر به شهرکرد ، سورشجان به شهرکرد ،بروحن به گندمان  بوده است.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری، اشرفی در پایان با اشاره به اینکه ۲۲ هزار و ۱۵۶ نفر از مردم از خدمات تلفن  گویای  ۱۴۱ در سه ماه سال استفاده کرده اند، خاطرنشان کرد: سامانه تلفنی گویا و اپراتوری ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی درخصوص آخرین وضعیت جاده‌های کشور است، همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ نیز آخرین وضعیت و اطلاعات جاده های کشور را در اختیار مردم گذاشته و پایگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir نیز علاوه بر اطلاعات راه‌ها، وضعیت جاده ها را به صورت تصویری در اختیار مردم قرار می دهد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha