محسن عزیزی در گفتوگو با ایسنا اظهار کرد: با افزایش تردد جادهای و حجم ترافیک در محورهای استان با توجه به آغاز موج دوم بازگشت مسافرین از سفرهای نوروزی و نیز در آستانه تعطیلات عید سعید فطر، طرح تشدید نظارت بر مجتمعهای خدماتی رفاهی در راستای اجرای سیاستهای نظارتی و بهبود خدمت رسانی تشدید میشود.
مسئول اداره بازرگانی و سرمایهگذاری ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای چهارمحال و بختیاری بیان کرد: نظارت مستمر بر عملکرد مجتمعهای بین راهی در محور پرتردد بروجن_لردگان، از اولویتهای اصلی ادارهکل است تا مسافران و کاربران جادهای سفری ایمن با خاطری آسوده تجربه کنند.
وی افزود: این بازدیدها با هدف بررسی دقیق عملکرد این مجتمعها، رفع نواقص و اطمینان از تطابق خدمات ارائه شده با استانداردهای ابلاغی انجام میشود.
عزیزی اضافه کرد: در این بازدیدها ضمن بررسی امکانات رفاهی، بهداشتی و ایمنی؛ بر لزوم اطلاع رسانی شفاف جهت طرح شکایات مردمی از طریق نصب بنر و توزیع بروشور تاکید میشود.
وی با بیان اینکه چهارمحالوبختیاری دارای ۱۳ باب مجتمع خدماتی رفاهی فعال و بهرهبرداری شده است، خاطرنشان کرد: در بازدید از این مجتمعها موارد مختلفی مانند وضعیت نمازخانهها، امکانات بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانهها، رستوران، آشپزخانه و پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمعها مورد نظارت و بازرسی قرار میگیرد.
انتهای پیام
نظرات