• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403040402580
  • خبرنگار : 50124

رئیس ستاد قالیباف در چهارمحال و بختیاری :

جبهه انقلاب اسلامی از مشارکت بالای مردم نمی‌هراسد

جبهه انقلاب اسلامی از مشارکت بالای مردم نمی‌هراسد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس ستادهای مردمی محمدباقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برخی از عوامل موجب کاهش مشارکت مردم در انتخابات می‌شود، گفت: یکی از این عوامل مربوط به فعالیت‌های رسانه‌ای دشمنان است، تروریسم رسانه‌ای دشمن تلاش می‌کند تا مردم در انتخابات مشارکت نکنند، جبهه انقلاب اسلامی از مشارکت بالای مردم نمی‌هراسد.

مجتبی نوروزی چهارم تیرماه در نشست با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری با تبریک عید سعید غدیرخم، اظهار کرد: امیدواریم از برکات این عید بهره‌مند شویم و در هشتم تیرماه یک حماسه بزرگ رقم بزنیم.

رئیس ستادهای مردمی محمدباقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دو راهبرد در ستاد قالیباف مبنای فعالیت‌های انتخاباتی قرار گرفته است، اظهار کرد: اولین مسئله راهبرد مشارکت حداکثری است که این راهبرد با حضور اصحاب رسانه، نخبگان، فرهیختگان و ... پیگیری می‌شود، برای داشتن ایران قوی حضور و مشارکت مردم حائز اهمیت است، ایران در مسیر قدرتمند شدن گام بر می‌دارد، ایران قوی نیاز به مشارکت قوی دارد تا در مناسبات منطقه‌ای و جهانی دست برتر داشته و دست رئیس جمهور در تصمیمات استراتژیک باز باشد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان جمهوری اسلامی با استقلال و پیشرفت کشور مشکل دارند، گفت: بنابراین سال‌هاست بر روی مشارکت پایین مردم در انتخابات و مناسبت‌های ملی و مذهبی تمرکز کرده‌اند، حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، ایران یک کشور مردم پایه است و اگر دشمنان بتوانند بین مردم و حاکمیت فاصله بیندازند به اهدف شوم خود خواهند رسید.

نوروزی افزود: نظام سلطه و قدرت‌های بزرگ حساب ویژه‌ای بر روی کاهش مشارکت در انتخابات باز کرده‌اند، اما مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نظام جمهوری اسلامی و کشور ایران را بیمه خواهد کرد.

رئیس ستادهای مردمی محمدباقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حضور ایران در منطقه سیاسی و اعتقادی است، توضیح داد: آمریکا تمام جهان را عمق استراتژیک خود می‌دانند و حضور ایران در منطقه نشان‌دهنده عمق راهبردی و استراتژیک است و شرایط پایداری داریم و دست برتر در معادلات منطقه‌ای هستیم، اسرائیل نفس‌های آخر را می‌کشد و جبهه مقاومت با قدرت ایستاده است، تضمین برتری در معادلات منطقه‌ای با مشارکت بالای مردم در انتخابات محقق می‌شود.

وی بیان کرد: در ادبیات سیاست بین‌الملل هر کشوری بتواند چهره و وجه خوبی از مشارکت‌پذیری مردمش در امورات از خود در جهان به نمایش بگذارد، در تعاملات بین‌المللی موفق‌تر خواهد شد، در انتخابات پیش رو می‌توان آبروی بین‌المللی کسب کرد و جایگاه ایران را ارتقا داد.

نوروزی با تاکید بر اینکه مشارکت بالا در انتخابات انسجام و اتحاد داخلی را رقم خواهد زد، یادآور شد: کشور ایران بیش‌تر از هر چیزی به وحدت و اتحاد نیاز دارد، برای انجام بسیاری از پروژه‌های ملی مانند هسته‌ای و بازسازی اقتصادی نیاز به انسجام درونی داریم.

جبهه انقلاب اسلامی از مشارکت بالای مردم نمی‌هراسد

رئیس ستادهای مردمی محمدباقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برخی از عوامل موجب کاهش مشارکت مردم در انتخابات می‌شود، گفت: یکی از این عوامل مربوط به فعالیت‌های رسانه‌ای دشمنان است، تروریسم رسانه‌ای دشمن تلاش می‌کند تا مردم در انتخابات مشارکت نکنند، جبهه انقلاب اسلامی از مشارکت بالای مردم نمی‌هراسد.

نوروزی با بیان اینکه بخشی از مردم اعتماد خود را به مسئولان و فرآیندها از دست داده‌اند، عنوان کرد: باید اعتمادسازی در کشور خلق شود، اعتمادسازی با عملکرد صحیح مسئولان حاصل می‌شود، نباید اجازه دهیم که سرمایه اجتماعی کشور از بین برود..

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از مجلس انقلابی به ریاست محمدباقر قالیباف تقدیر کردند، گفت: پر تلاشی و پرکاری، سبک مدیریتی او محسوب می‌شود، این روحیه جهادی برای یک رئیس جمهور مزیت است و ملاک انتخاب اصلح نیز محسوب می‌شود، قالیباف عموما پاسخی به حواشی، تهمت و توهین‌ها نمی‌دهد، برخی از این افراد نیز محکوم شده‌اند.

فرصت خطا و اشتباه نداریم

نوروزی افزود: آقایان جلیلی، زاکانی، قالیباف و قاضی‌زاده سرمایه‌های نظام انقلاب اسلامی هستند و نباید در رقابت‌های انتخاباتی این افراد را تخریب کنیم، کارنامه موید برنامه است و نمی‌توان گفت فرد با کارنامه بدون برنامه است، وی در مسئولیت‌های مختلف با برنامه موفقیت‌های خوبی کسب کرده است، فرصت خطا و اشتباه نداریم.

رئیس ستادهای مردمی محمدباقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه ایران در قله است، گفت: باید به سمت نابودی اسرائیل حرکت کنیم، کسی باید حکمرانی را به  دست بگیرد که در عملکرد خود و مسئولیت‌های گذشته این توانمندی را نشان داده است.

وی تصریح کرد: توان بسیج کنندگی و توان راهبری در امکانات، ظرفیت‌ها و نیروی انسانی از ویژگی‌های محمدباقر قالیباف محسوب می‌شود، باید کسی را انتخاب کنیم که برنامه او اثبات شده باشد، شخصی باید رئیس جمهور شود که مسئولیت‌های کلان و راهبردی در گذشته به او سپرده شده باشد.

نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: برای ریاست جمهوری باید کسی را انتخاب کنیم که متناسب با نیازهای زمان باشد، نیاز زمان یعنی فرد شرایط حساس کشور، منطقه و نیازهای داخل کشور را بشناسد و همه اقشار جامعه را نمایندگی کند، این کار به انسجام کشور کمک می‌کند، قالیباف ویژگی مثبت بسیاری دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha