• یکشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402071610220
  • خبرنگار : 50035

عملیات طوفان‌الاقصی؛ طلوعی برای صبح پیروزی

عملیات طوفان‌الاقصی؛ طلوعی برای صبح پیروزی

ایسنا/همدان شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان در بیانیه‌ای درباره عملیات طوفان‌الاقصی اعلام کرد که این حماسه بی‌نظیر دلاوران جبهه مقاومت، طلوعی برای صبح پیروزی و لرزه‌ای مهلک بر اندام رژیم منفور و منحوس اسرائیل است.

به گزارش ایسنا، در متن این بیانیه آمده است: «بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در ۱۱ مهرماه سال‌جاری، رژیم غاصب رفتنی است، امروز نهضت فلسطین از همیشه‌ این هفتاد - هشتاد سال سرحال‌تر است، امروز جوانان فلسطینی و نهضت فلسطینی، نهضت ضدغصب، ضدظلم، ضدصهیونیسم امروز از همیشه با نشاط‌تر، سرحال‌تر، آماده‌تر است که مشاهده می‌کنید و ان‌شاءاللّه این نهضت به نتیجه خواهد رسید و همین‌طور که امام بزرگوار(رضوان اللّه علیه) تعبیر کردند از رژیم غاصب به سرطان، حتماً این سرطان ان‌شاءاللّه به دست خود مردم فلسطین و نیروهای مقاومت در کل منطقه ریشه‌کن خواهد شد.

درود بر حماس حماسه‌آفرین، غرورآفرینان عرصه مقاومت. اقدامات شجاعانه امروز جوانان مؤمن و قهرمان فلسطینی، در بازگرداندن حقوق غصب شده خود، نویدبخش به نظاره نشستن جهانیان بر فروپاشی رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی است.

عملیات طوفان‌الاقصی، این حماسه بی‌نظیر دلاوران جبهه مقاومت، طلوعی برای صبح پیروزی و لرزه‌ای مهلک بر اندام رژیم منفور و منحوس اسرائیل است.

در این برهه تاریخی، صهیونیست‌ها بیش از هر زمان دیگری با موج بیداری امت اسلامی و افزایش عملیات‌های آزادی‌خواهانه در داخل سرزمین‌های اشغالی مواجه هستند و با وجود اقدامات خیانتکارانه برخی کشورهای منطقه در عادی‌سازی روابط با این رژیم منحوس، مسأله فلسطین همواره مسأله‌ اول جهان اسلام و ملت‌های آزادیخواه جهان بوده و اقدامات فداکارانه این ملت به فضل الهی بنیان سست و عنکبوتی غاصبان را به زوال و نابودی همیشگی نزدیک‌تر کرده است.

خطاب به برادران و خواهران دینی‌مان می‌گوییم که با مدد الهی و با تکیه بر وعده برحق ولی امر مسلمین جهان، شما همسنگران جبهه مقاومت به‌زودی نغمه آزادی را در قدس شریف سر خواهید داد و فتح الفتوح این نبرد، اقامه نمازجماعت مسلمانان جهان در قبله اول خواهد بود. ان شاء الله.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha