• یکشنبه / ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402032113414
  • خبرنگار : 50187

با حضور رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح؛

طرح آموزش‌های مهارتی سربازان در جهاد دانشگاهی استان کرمان افتتاح شد

طرح آموزش‌های مهارتی سربازان در جهاد دانشگاهی استان کرمان افتتاح شد

ایسنا/کرمان ظهر امروز ۲۱ خرداد ماه طرح ایجاد اشتغال پایدار از طریق آموزش‌های مهارتی سربازان با حضور رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان، فرمانده سپاه ثارالله، سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری، جانشین فرمانده انتظامی، مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان و ارتباط ویدئوکنفرانس با مسئولان ایمیدرو در جهاد دانشگاهی استان کرمان افتتاح شد.

دکتر مهدی بازمانده رئیس جهاد دانشگاه استان کرمان در این مراسم اظهار کرد: محوریت اصلی کار جهاد در سال‌های اخیر صنعت و معدن بود و در این راستا آزمایشگاه تخصصی فرآوری مواد معدنی را راه‌اندازی کردیم.

وی افزود: برای تهیه خوراک صنایع به ویژه در فولاد، کارخانه فرآوری مواد کم عیار را راه‌اندازی و جهاد بومی‌سازی را تعریف کردیم و طرح‌های ما نوآورانه و فناورانه و در جهت بهره‌وری معادن و صنایع معدنی اجرا می‌شود.

بازمانده با اشاره به اینکه سه دانشگاه علمی کاربردی وابسته به جهاد دانشگاهی در زرند، سیرجان و کرمان داریم که رشته‌های این واحدهای آموزشی مطابق نیازهای شهرستان است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: مجتمع آموزشی جهاد در مرکز استان، ۲۶۰۰ عنوان دوره در هفت گروه مختلف خدمات آموزشی را به متقاضیان از سراسر استان ارائه می‌دهد و مجوز مرکز آموزش مهارت پزشکی را در استان کرمان برای نخستین بار در جنوبشرق سال گذشته دریافت کردیم.

وی در ادامه اظهار کرد: در راستای طرح ملی سرباز مهارت، کار آموزش توسط جهاد دانشگاهی انجام می شود و در این راستا ظرفیت اعلام شده برای استان کرمان آموزش ماهیانه ۴۲۰۰ نفر بوده که جهاد دانشگاهی کرمان جزء رتبه های برتر کشور نیز قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، تفاهمنامه ایجاد اشتغال پایدار از طریق آموزش‌های مهارتی سربازان فی مابین جهاد دانشگاهی استان کرمان، ایمیدرو، معاونت امور اقتصادی استانداری و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان منعقد شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha