• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403040805317
  • خبرنگار : 50189

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

معاون استاندار کرمان: انتخابات پرشور، به مدیران انگیزه می‌دهد

معاون استاندار کرمان: انتخابات پرشور، به مدیران انگیزه می‌دهد

ایسنا/کرمان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: اگر این انتخابات پرشور باشد به مدیران انگیزه می‌دهد و مدیران باید از ظرفیت مردم و برای مردم کار کنند.

امیر حسن زاده بعد از ظهر امروز هشتم تیرماه در اتاق خبر ستاد انتخابات استان کرمان اظهار کرد: امروز روز مهمی برای ملت ایران است.

وی با اشاره به حضور مردم در شعب اخذ رای تصریح کرد: دموکراسی در ایران به معنای واقعی وجود دارد.

معاون اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به زیرساخت‌های موجود در استان کرمان و در ادامه از علل مهم بودن حضور مردم سخن گفت و افزود: دشمن نمی‌خواهد مردم از پیشرفت‌های نظام مطلع باشند و بر عدم همراهی مردم با نظام تاکید می‌کند.

به گفته وی، مشکلات اقتصادی در دولت سیزدهم به صورت موردی مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع مشکلات آن اقدامات لازم صورت می‌گرفت.

به اعتقاد حسن زاده، اگر این انتخابات پرشور باشد به مدیران انگیزه می‌دهد و مدیران باید از ظرفیت مردم و برای مردم کار کنند. همچنین مشارکت بیشتر مردم، منبع مهم قدرت نظام برای اجرای برنامه‌های خود در سطح بین‌المللی است.

وی گفت: امیدواریم دولتی انتخاب شود که با استفاده از ظرفیت‌ها و توان جوانان در جهت حل مشکلات کشور گام بردارد، همچنین پروژه‌های ناتمام را تکمیل و سپس پروژه جدید کلنگ‌زنی شود. 

طبق اعلام معاون استاندار کرمان، در دولت شهید آیت الله رئیسی، ۳۴۲ واحد تولیدی راکد در استان احیا شده که سبب ایجاد ۳۷۷۱ شغل شده است.

وی از بودن استان کرمان در رده پنج کشور در حوزه بهبود فضای کسب و کار سخن به میان آورد و ادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال گذشته ۱۵۹ جلسه رفع موانع تولید در استان برگزار شد که در آن جلسه مشکلات ۱۹۴۸ واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و در راستای حل آنها گام برداشته شد. همچنین در این دوره به مدیران نیز تفویض اختیار لازم برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha