• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403040805086
  • خبرنگار : 50187

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

دادستان کرمان: حضور پرشور مردم در انتخابات قوت قلب رئیس جمهور آینده است

دادستان کرمان: حضور پرشور مردم در انتخابات قوت قلب رئیس جمهور آینده است

ایسنا/کرمان دادستان کرمان گفت: هر چه شرکت مردم در انتخابات پرشورتر باشد، قطعا قوت قلب و پشتیبانی برای رئیس جمهور آینده است

مهدی بخشی امروز هشتم تیرماه در اتاق خبر ستاد انتخابات استان کرمان اظهار کرد: امروز روز مهمی برای نظام جمهوری اسلامی است از این جهت که کل دنیا انتخابات را می‌بینند و هر چه شرکت مردم پرشورتر باشد، قطعا قوت قلب و پشتیبانی برای رئیس جمهور آینده است و موجب دوام و بقای بهتر انقلاب می‌شود تا انقلاب با قدرت بهتری راه خود را ادامه دهد.

وی افزود: چشم دنیا به این انتخابات است به ویژه ستمدیدگان دنیا و ملت مظلوم فلسطین و غزه چشمشان به آراء ملت است و انشاءالله مردم با حضور پرشورشان به شکست استکبار کمک خواهند کرد.

دادستان کرمان گفت: مردم گوش به فرمان رهبر انقلاب و سکاندار نظام هستند و با حضور پرشور، درخت تنومند نظام اسلامی را آبیاری خواهند کرد تا با تداوم نظام پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش سپرده شود.

وی در ادامه اظهار کرد: تا کنون گزارش و مشکل خاصی در انتخابات استان کرمان که نیاز به برخورد قضائی داشته باشد، نداشتیم و گزارشات جزئی که موثق نبوده و مورد خاصی در خرید و فروش آراء و اخلال در انتخابات در استان نداشتیم.

بخشی تصریح کرد: انتخابات روند خوبی را طی می‌کند و طبق بررسی‌ها، حضور مردم دارد بیشتر می‌شود.

دادستان کرمان به نمایندگان نامزدهای انتخابات، هوادارانشان و مردم گفت: توصیه داریم قانون را رعایت کنند و تخلف نکنند که قطعا دستگاه قضائی در صورت دریافت گزارش تخلف و جرم ورود خواهد کرد و به دادستان‌های استان اعلام شده با متخلفان در هر سمتی بدون مماشات برخورد کنند.

وی با اشاره به رصد فضای مجازی توسط نهادهای مختلف اظهار کرد: مهلت تبلیغات قانونی ساعت هشت روز گذشته به پایان رسیده و در صورتی که درباره تبلیغات در فضای مجازی گزارشی واصل شود، برخورد می‌شود و شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادستانی‌های سراسر استان فعال است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha