• شنبه / ۹ تیر ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403040906107
  • خبرنگار : 71560

جوکار: نتیجه انتخابات نشان داد جبهه اصلاحات چندان محبوبیتی ندارد

جوکار: نتیجه انتخابات نشان داد جبهه اصلاحات چندان محبوبیتی ندارد

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جریان اصلاحات بعضا مدعی می‌شد که قدرت بسیج کنندگی بیشتری دارد، اما واقعیت اینگونه نیست.

محمدصالح جوکار در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت مشارکت آگاهانه مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم و حضور فعالانه مردم در پای صندوق‌های رای یکی از راهبردهای اساسی نظام اسلامی است که پشتوانه انقلاب است. ما شاهد بودیم که بخشی از مردم در انتخابات به حرکت درآمده و بخشی دیگر که به حرکت درنمی‌آید به خاطر بحث‌های سیاسی نیست بلکه مردم مشکلاتی در حوزه معیشت و اقتصاد دارند که آنان را تحت فشار قرار داده است.

وی در ادامه اظهار کرد: قدرت بسیج کنندگی جریان های سیاسی به همین اندازه است؛ اینکه جریان اصلاحات بعضا مدعی می‌شود که قدرت بسیج کنندگی بیشتری دارد، اینگونه نیست. در این دوره دیدیم که جبهه اصلاحات با تمام توان به میدان آمد، اما نتیجه مشخص کرد که این جریان نیز چندان محبوبیتی ندارد. امروز نیز انتخابات به مرحله دوم رسیده است.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر بنده امروز لازم است که در جبهه انقلاب وحدت و یگانگی ایجاد شود تا شاهد استمرار مسیر خدمت به مردم باشیم. آنچه که مهم است خدمتگزاری به مردم است. ریاست جمهور کار اجرایی داشته و باید در مسیر خدمت به مردم گام بردارد. هدف خدمت به مردم است. حکمرانی اساسا بر این مبنا است که بتواند بهترین زندگی را برای مردم فراهم کند.

وی در ادامه تاکید کرد: یقینا جبهه انقلاب نیز در همین راستا حرکت خواهد کرد تا بتواند مشکلات معیشتی مردم را رفع کند. ایجاد ثبات اقتصادی از جمله محورهای حرکت جبهه انقلاب است. دولت آینده قطعا بایستی نسبت به این موضوع ها  حساس باشد. جبهه انقلاب خود را جبهه خدمتگزار مردم می داند و ان شاءالله مردم پای صندوق‌ها آمده و انتخاب خود را انجام خواهند داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha