• چهارشنبه / ۵ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401050504196
  • خبرنگار : 50180

شکست تلخ منافقین در عملیات "مرصاد"

شکست تلخ منافقین در عملیات "مرصاد"

ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به شکست تلخ منافقین در عملیات "مرصاد"، گفت: در جریان این عملیات همه ملت ایران با هر سلیقه و دیدگاه سیاسی برای مقابله با خائنین پای کار آمدند و منافقین و دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را برای همیشه از توطئه چینی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ناامید کردند.

سردار بهمن ریحانی امروز(پنجم مرداد) در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد که با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استاندار کرمانشاه، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های شهدا و اقشار مردم، در محل یادمان مرصاد برگزار شد، با بیان اینکه عملیات غرورآفرین مرصاد در سایه الطاف الهی به پیروزی رسید، اظهار کرد: تهاجم نیروهای نفاق در روزهای پایانی جنگ تحمیلی طوفانی بود که اگر عنایات الهی، قاطعیت فرمان حضرت امام (ره) و حضور گسترده و با صلابت نیروهای مردمی و بسیجی نبود، معلوم نبود امروز ایران اسلامی در چه وضعیتی بود.

ریحانی با اشاره به دستاوردهای زیاد عملیات مرصاد برای نظام، گفت: پیروزی در عملیات مرصاد باعث عزت و سربلندی ایرانیان شد.

 فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به شکست تلخ منافقین در عملیات "مرصاد"، تاکید کرد: در عملیات مرصاد رزمندگان اسلام با همراهی نیروهای مردمی در مواجهه با منافقین در واقع بزرگترین و شقی‌ترین دشمنان خود را در کمینگاه مرصاد از بین بردند.

ریحانی در ادامه با تاکید بر اینکه در هیچ زمانی به اندازه عملیات مرصاد انسجام ملی نداشتیم، گفت: در جریان این عملیات همه ملت ایران با هر سلیقه و دیدگاه سیاسی برای مقابله با خائنین پای کار آمدند و منافقین و دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را برای همیشه از توطئه چینی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ناامید کردند.

وی سپس با بیان اینکه تا زمانی که بر آرمان های اسلام و انقلاب پایبند باشیم، در برابر دشمنان پیروز خواهیم بود، گفت: با اتحاد و همدلی هیچ قدرت یارای ضربه زدن به ما را ندارد.

وی ابراز امیدواری کرد: در سایه اتحاد و همدلی شاهد پیروزی‌های بزرگتر برای ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام


 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha