• جمعه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403062314377
  • خبرنگار : 50184

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

زیرساخت‌های ورزشی کرمانشاه باید تقویت شود

زیرساخت‌های ورزشی کرمانشاه باید تقویت شود

ایسنا/کرمانشاه نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تقویت زیرساخت‌های ورزشی کرمانشاه به منظور میزبانی هرچه بیشتر از رویدادهای ورزشی ملی و بین‌المللی تاکید کرد.

محمد رشیدی امروز (۲۳ شهریور) در افتتاحیه مسابقات بین‌المللی شطرنج «جام تاق‌بستان» در کرمانشاه، با اشاره به اهمیت میزبانی کرمانشاه از رویدادهای ورزشی ملی و بین‌المللی، اظهار کرد: میزبانی مسابقات ورزشی مختلف، بویژه مسابقات در سطح بین‌المللی می‌تواند به رشد و ارتقاء ورزش کرمانشاه کمک کند. 

وی با تاکید بر  لزوم افزایش هرچه بیشتر میزبانی مسابقات ورزشی در کرمانشاه، گفت: لازمه تحقق این امر، داشتن زیرساخت‌های مناسب است که در حال حاضر دو مجموعه ورزشی آزادی و امام خمینی(ره) در این زمینه فعالند. 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طی سال‌های گذشته این دو مجموعه ورزشی بار اکثر میزبانی مسابقات ورزشی کرمانشاه را به دوش کشیده‌اند و علیرغم اینکه هنوز شرایط خوبی برای میزبانی‌ها را دارند، اما تنها اکتفا به این دو مجموعه کافی نیست. 

وی افزود: باید تلاش کنیم زیرساخت‌های ورزشی کرمانشاه به همراه امکاناتشان توسعه یابد تا بتوانیم میزبانی‌های بیشتری بگیریم، چراکه این میزبانی‌ها شکوفایی استعدادهای ورزشی کرمانشاه را به دنبال دارد. 

رشیدی در ادامه با اشاره به میزبانی کرمانشاه از مسابقات بین‌المللی شطرنج و حضور تعداد قابل توجهی از شطرنج بازان داخلی و خارجی در آن، گفت: امیدواریم بتوانیم میزبانان خوبی برای این ورزشکاران باشیم و کرمانشاه را به خوبی به آنها معرفی کنیم. 

وی ادامه داد: کرمانشاه همواره یکی از قطب‌های خوب شطرنج در ایران بوده و جوانان توانمند و باهوشی در این رشته داریم. 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در ادامه از شطرنج به عنوان یک ورزش و بازی فکری ارزشمند یاد کرد و افزود: در دو سه دهه اخیر این رشته به صورت جدی در کشور مورد توجه قرار گرفت، مسابقات آن رواج پیدا کرد و بدنبال آن شاهد ظهور ستاره‌هایی در این رشته بودیم. 

وی یادآورشد: در حال حاضر ورزشکاران زیادی در این رشته در کشور فعالیت می‌کنند و اساتید بزرگ و شناخته شده‌ای در سطح دنیا داریم. 

سومین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج «جام تاق‌بستان» با حضور ۴۰۰ شطرنج باز داخلی و خارجی در روزهای ۲۳ تا ۳۰ شهریورماه به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۴ ۰۹:۲۴

سالن شش هزار نفری و استخر قهرمانی دهکده المپیک کرمانشاه سالهاست بدلیل تخصیص بودجه لازم بلاتکلیف رها شدند در حالیکه طرحهای نظیر آن در استانهای دیگر تکمیل و به بهره برداری رسیدند !!!!؟؟؟؟؟