• سه‌شنبه / ۴ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۷:۲۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401050402650

مدیرکل ورزش و جوانان استان خبرداد:

جامعه ورزش و جوانان همدان آماده میزبانی شایسته از رئیس جمهور

جامعه ورزش و جوانان همدان آماده میزبانی شایسته از رئیس جمهور

ایسنا/همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: اداره کل و جامعه ورزش و جوانان استان آماده میزبانی شایسته از سفر هیات دولت است و امیدواریم سفر رئیس جمهور دولت مردمی برای ورزش و جوانان همدان مفید و پرخیر و برکت باشد و در بحث تأمین اعتبار پروژه‌های ورزشی اتفاقات خوبی برای استان رخ دهد.

علی حقیقی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: سفر ریاست جمهوری به استان‌ها می‌تواند مزایای بسیار زیادی برای ادارات کل داشته باشد و ما امیدواریم در بحث تأمین اعتبار پروژه‌های ورزشی همدان اتفاقات خوبی برای استان رخ دهد و لازم است بگوییم اداره کل و جامعه ورزش و جوانان آماده میزبانی شایسته از سفر هیات دولت به استان همدان است و امیدواریم این سفر برای ورزش و جوانان استان پرخیر و برکت باشد.

وی با بیان این‌که پروژه‌ها و طرح‌های مؤثری برای مطرح کردن در سفر رئیس جمهور به استان آماده کرده‌ایم، مطرح کرد: طی روزهای اخیر جلسات متعددی با مدیران استانداری در خصوص پروژه های ورزشی صورت گرفته و امیدواریم مصوبات خوبی برای ورزش استان در این سفر در نظر گرفته شود.

وی ضمن اشاره به این‌که علاوه بر جلسات استانداری در داخل اداره کل جلسات متعددی برگزار شده، خاطرنشان کرد: جلسات هماهنگی ارکان اداره کل ورزش و جوانان استان نیز برای آمادگی هرچه بیش‌تر برای استفاده از سفر پرخیر و برکت رئیس جمهور مردمی، حجت‌الاسلام رئیسی به استان در اداره کل برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه تصریح کرد: معاونین و مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان در جلسات درون اداره‌ای حضور داشتند و مباحث مختلفی هم‌چون بررسی ظرفیت زیرساخت‌های ورزشی جهت اجتماع باشکوه مردم با رئیس‌جمهور و هم‌چنین بهره‌مندی از ظرفیت هیات‌های ورزشی در این سفر مورد بحث و تبادل نظر بین ارکان اداره قرار گرفت.

حقیقی در پایان گفت: جامعه ورزش و جامعه جوانان انتظارت بسیار و البته به‌حقی هم دارند و امیدواریم با کمک آورده‌های سفر هیأت دولت به استان بتوانیم انتظارات ورزشکاران و جوانان این استان را فراهم سازیم.

رئیس جمهور در سی‌امین سفر استانی دولت پنج‌شنبه ۶ مردادماه به استان همدان مهد دارالمومنین و دارالمجاهدین سفر خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha