• یکشنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401041207998
  • خبرنگار : 50416

نماینده ملایر مطرح کرد

وجود بیش از ۲.۵ میلیون خانه خالی در کشور

وجود بیش از ۲.۵ میلیون خانه خالی در کشور

ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به وجود بیش از دو و نیم میلیون خانه خالی در کشور اشاره کرد و گفت: این تعداد خانه به جزء خانه‌هایی است که در دست مستأجران است.

هادی بیگی‌نژاد یکشنبه ۱۲ تیرماه در گردهمایی بانوان ملایری به مناسبت هفته ازدواج ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) و هفته ازدواج اظهار کرد: ازدواج پایه و بنیان مستحکمی برای زندگی سالم و به دور از آسیب های اجتماعی است که در ادیان مختلف به ویژه دین مبین اسلام به صورت ویژه به آن سفارش شده است.

وی ادامه داد: با وجود این همه سفارش به سنت مقدس و حسنه ازدواج امروز در جامعه شاهد موانع و مشکلاتی برای ازدواج و تشکیل خانواده هستیم.

وی مشکلات تأمین مسکن، شغل و مشکلات اقتصادی را از جمله این موانع برشمرد و افزود: اگر چه حل مشکل وضعیت مسکن به عهده ما مسئولان است اما با کمک صاحبخانه و ترحم و مدارای ایشان می‌توانیم از این شرایط عبور کنیم.

بیگی‌نژاد با تأکید بر لزوم مدارا و ترحم مردم با یکدیگر، به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و خواستار کمک به ترویج روحیه ترحم در بین اقشار مختلف جامعه شد.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت به وجود بیش از دو و نیم میلیون خانه خالی در کشور اشاره کرد و افزود: این تعداد خانه به جزء خانه‌هایی است که در دست مستأجران است.

وی خطاب به خانواده‌ها بر فراهم کردن شرایط مسکن ارزان و مناسب و در اختیار دادن واحدهای مسکونی برای جوانان در شرف ازدواج تأکید کرد و گفت: این یک گام مهم برای رفع معضل مسکن و تسهیل در ازدواج جوانان خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در ادامه این مراسم بعد از پخش کلیپ و برنامه‌های شاد و متنوع خطبه عقد یک زوج طلبه شهرستان ملایر با مهریه ۱۴ سکه بهار آزادی و با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان جاری شد.

اهدای لوح و جوایزی با هدف ترویج فرهنگ حجاب به تعدادی از شرکت کنندگان و مولودی خوانی از دیگر  برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha