• سه‌شنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400111914705
  • خبرنگار : 50295

راهیابی ۱۵ اثر منتخب به مرحله نهایی جشنواره کالا و محصولات فرهنگی زنجان

راهیابی ۱۵ اثر منتخب به مرحله نهایی جشنواره کالا و محصولات فرهنگی زنجان

ایسنا/زنجان نماینده جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان زنجان گفت: از بین ۶۰‌ اثر ارسالی برای شرکت در نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان، ۱۵ اثر به مرحله نهایی رسید.

محمدرضا منصوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان زنجان، اظهار کرد: نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان زنجان در حوزه صنایع مس و ملیله همزمان با هفتمین جشنواره ملی جایزه فیروزه در استان نیز برگزار می‌شود و اختتامیه جشنواره استانی در ۲۷ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر ۳ نفر برتر جشنواره، ۳ نفر نیز به عنوان شایسته تقدیر انتخاب خواهند شد، افزود: برای این جشنواره ۶۰ اثر از سوی هنرمندان استان در حوزه مس و ملیله ارسال شده‌ بود که طبق داوری‌های انجام شده، ۱۵ اثر به مرحله نهایی جشنواره راه یافتند.

این مسئول با بیان اینکه ۴ اثر از آثار رسیده به مرحله نهایی هنرمندان استان به هفتمین جشنواره ملی جایزه فیروزه نیز ارسال خواهد شد تا در مرحله کشوری رقابت کنند، تصریح کرد: هدف از برگزاری جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان، این است که هر استانی بتواند کالاهای شاخص خود را در کل کشور معرفی و مطرح کند.

منصوری ادامه داد: معرفی آثار شاخص هر استان علاوه بر تاثیری که بر اشتغال‌زایی دارد، در افزایش جنبه فرهنگی آن اثر و نیز اقتصاد تاثیر داشته و با معرفی در جامعه هدف باعث افزایش تقاضای آن می‌شود.

نماینده نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان زنجان با بیان اینکه مجری این جشنواره، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است، خاطرنشان کرد: اولین دوره این جشنواره در استان برگزار می‌شود و علی‌رغم اینکه هنرمندان با جشنواره آشنایی کافی نداشتند ولی آثار رسیده به جشنواره از کیفیت خوبی برخوردار بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha