• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403041308770
  • خبرنگار : 50295

رئیس فدراسیون تیراندازی:

زنجان پتانسیل زیادی در حوزه تیراندازی دارد

زنجان پتانسیل زیادی در حوزه تیراندازی دارد

ایسنا/زنجان رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: تیراندازی یک ورزش دینی است، ورزش یعنی بازگشت سلامتی به جامعه، با ورزش جوانان را به سمت سلامتی می‌کشانیم.

مرتضی قربانی امروز (چهارشنبه، ۱۳ تیر ماه) در مجمع انتخاباتی و سالانه هیئت تیراندازی استان زنجان، اظهار کرد: زنجان یک مرکز است که پتانسیل زیادی در تیراندازی دارد.

وی ادامه داد: نباید فراموش کنیم در یک جامعه اسلامی قطعاً اخلاق حرف اول را می‌زند و ورزش تیراندازی به‌عنوان یک ورزشی که مورد تاکید اسلام بوده است، از این اخلاق‌مداری به دور نیست و در کنار همه مدال‌ها و افتخاراتی که تاکنون کسب کرده، اخلاق بیش از هر چیز دیگری در آن مورد توجه قرار داشته است و خواهد داشت.

رئیس فدراسیون تیراندازی با تاکید بر ارزش‌های اخلاق در ورزش، بیان کرد: بدون شک بخش مهمی از ورزش قهرمانی، کسب مدال و جایگاه است؛ اما با ارزش‌تر از همه جایگاه‌ها و کسب مدال‌ها، بالاترین سرمایه و مدال انسانی، کسب اخلاق و منش والای انسانی است و ما نیز تلاش کردیم تا این زاویه از ورزش را در تیراندازی بیش از گذشته پررنگ و مورد تاکید قرار دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در ادامه جلسه گفت: فدراسیون نیروی انسانی خود را که قهرمانان هستند، به واسطه هیئت‌های استانی دارد. هیئت‌های استانی ورزشکاران خود را در اختیار فدراسیون قرار داده و فدراسیون براساس برنامه آن‌ها را به حد عالی رسانده است و آن‌ها در میادین بین المللی حضور می‌یابند.

جواد بازرگان با بیان اینکه کارها باید براساس برنامه پیش روند و عملیاتی شوند، اظهار کرد: استعدادیابی باید به‌صورت جدی انجام شود تا زنجیره قطع نشود. همچنین باید به ظرفیت شهرستان‌ها توجه شود.

به گزارش ایسنا، رسول پهلوان‌پور امروز با کسب ۲۰ رأی از مجمع انتخاباتی به مدت چهار سال به‌عنوان رئیس هیئت تیراندازی استان زنجان انتخاب شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha