• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403041309002
  • خبرنگار : 50534

مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان زنجان:

عملکرد دولت سیزدهم با شعارهای انقلاب اسلامی تطبیق دارد

عملکرد دولت سیزدهم با شعارهای انقلاب اسلامی تطبیق دارد

ایسنا/زنجان مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان زنجان گفت: وقتی عملکرد شهید رئیسی را با معیارها و شعارهای انقلاب اسلامی تطبیق می‌دهیم، به عینه می‌بینیم دولت سیزدهم شاید نتوان گفت ۱۰۰ درصد، ولی بیش از ۹۰ درصد تصدیق و تطبیق با شعارهای انقلاب اسلامی دارد.

اکبر حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه ایران به‌لحاظ سیاسی، امنیتی، اجتماعی در حساس‌ترین دوره زمانی به سر می‌برد، اظهار کرد: موفقیت‌های خوبی داشتیم در طول ۴۵ سال اخیر، تلخ‌کامی‌هایی را هم دیدیم، اما بنا به فرمایشات بزرگان انقلاب و در راس آن‌ها حاج قاسم سلیمانی، فرصتی که در تهدیدها و بحران‌هاست در شرایط عادی شاید وجود ندارد. بنابراین بهره‌گیری از فرصت‌ها حتی در تلخی‌ها اهمیت دارد.

وی با اشاره به تاریخ انقلاب اسلامی، ادامه داد: در برحه‌های خاصی مثل تحریم اقتصادی و سیاسی، فشارهای داخلی و خارجی قرار گرفته‌ایم. به جرات می‌توان گفت، هیچ کشوری در شرایط ما نبوده است، اما با همه این مسائل این ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران از خود ایستادگی و استقامت نشان داده و اکنون می‌بینید در حوزه علمی، پزشکی، سیاسی و اقتصادی در ۴۵ سال گذشته چه پیشرفت‌های چشمگیری داشتیم.

او با بیان اینکه در این شرایط حساس، سرنوشت‌ها رقم خواهد خورد، گفت: وقتی داریم به قله نزدیک می‌شویم آن تکانه‌ها و تلاش‌های آخر اهمیت دارد و بازرترین نشانه‌ای که می‌توان گفت به قله نزدیکم افرادی هستند که با سنگ اندازی‌های‌شان مانع کار و رسیدن هستند، تلاش‌های‌شان را بیشتر می‌کنند تا ملت ایران به آن نقطه مدنظر خود نرسد.

وی با اشاره به فعالیت شبکه‌های معاند علیه جمهوری اسلامی، اظهار کرد: دشمنان کاری به کشورهای دیگر ندارند، هر کسی عقل سلیم خود را به کار بیندازد از تلاش‌های دشمنان جمهوری اسلامی می‌تواند پی ببرد که کار نظام درست انجام ‌می‌شود.

حسنی با بیان اینکه باید همین مسیر با رفع نواقص دنبال شود، افزود: باید حضور کارشناسان و فارغ‌التحصیلان کشاورزی اعتماد و از ظرفیت‌شان استفاده کنیم. اگر این مسیر با توسعه همراه باشد، شاهد پیوند علم و صنعت (علم با کشاورزی) خواهیم بود، تا نتایج موثر را در عرصه تولید شاهد باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha