• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403041308880
  • خبرنگار : 50295

استاندار زنجان:

حتما در اتفاقات مهم باید مشارکت داشته باشیم

حتما در اتفاقات مهم  باید مشارکت داشته باشیم

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: هزینه استقلال کشور، هزینه بالایی است و دشمنان به راحتی نمی‌گذارند کشور مستقل شود.

محسن افشارچی امروز (چهارشنبه، ۱۳ تیر ماه) در آیین تجلیل از ورزشکاران استان زنجان، اظهار کرد: بیش از ۴۰ سال است که هزینه استقلال کشور را می‌پردازیم و این هزینه بالایی است و دشمنان به راحتی نمی‌گذارند کشور مستقل شود، در دنیا به راحتی اجازه ورود به بازارهای اقتصادی، سوخت هسته‌ای و ... به ما نمی‌دهند.

وی افزود: باید استقامت و مقاومت خود را نشان دهیم؛ حتما باید در اتفاقات مهم مشارکت داشته باشیم و این کار نشان‌دهنده آن است که با مشارکت در پیچ‌های مهم کشور ایستاده‌ایم.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه در تصمیم‌گیری‌های سیاسی باید کشورمان مستقل شود، تصریح کرد: من نمی‌توانم منکر کارهایی که در دو سال گذشته در دولت شهید آیت‌الله رئیسی انجام داده‌ایم باشم؛ نمی‌توانم منکر این باشم که برای کاهش تورم استان چه کارهایی انجام داده‌ایم.

افشارچی با بیان اینکه نمی‌توانیم منکر کارهای صورت گرفته در حوزه ورزش و جوانان در استان طی این دوران شویم، ادامه داد: نمی‌توانیم منکر انرژی مضاعفی که در حوزه مسکن، کاهش درصد وام‌های مسکن و ... گذاشته‌ایم، شویم. همچنین در دو سال گذشته دولت خود را وارد میدان کرد تا مسکن ایجاد شود، برای افزایش سرمایه‌گذاری تلاش‌های بسیاری انجام شده است.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز با بیان اینکه در این دوره از مسابقات المپیاد استعدادهای برتر مربیان را نیز به صورت ویژه دیده‌ایم، گفت: ۲۴ نفر از ورزشکاران و مربیان زنجانی در مسابقات آسیا و پاراآسیا حضور داشتند.

جواد بازرگان با بیان اینکه در همه اردوها حضور پیدا کرده و تقدیر کردیم، افزود: از ابتدای برنامه‌ریزی برای حضور قهرمانان در بازی‌های آسیایی حقوق ماهیانه پرداخت شد و نتیجه دریافت هشت مدال رنگارنگ برای استان بود که پنجاه درصد قهرمانان بانوان بودند.

وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار تجهیز و تعمیر بخش اعظمی از هیئت‌های ورزشی را انجام دادیم. همچنین تعداد قهرمانان فراملی استان از ۲۱ نفر سال ۱۴۰۱به ۴۲ نفر در سال ۱۴۰۲ رسیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha