• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403041308892
  • منبع : نمایندگی زنجان

طرح ملی شوق رویش هلال‌ احمر استان زنجان افتتاح شد

طرح ملی شوق رویش هلال‌ احمر استان زنجان افتتاح شد
عکس تزئینی است

ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان گفت: طرح ملی شوق رویش با شعار «جوانان محور حرکت، تابستان متفاوت» در استان زنجان افتتاح شد.

حکمت‌الله هاشمی امروز (۱۳ تیر ماه) در آیین افتتاح طرح ملی شوق رویش، اظهار کرد: سازمان جوانان جمعیت هلال‌ احمر، سازمانی پویا و علمی است که امروز نمونه‌ای از این طرح رابا برنامه شوق رویش شاهدیم.

وی با بیان اینکه طرح‌های اثرگذار در سازمان جوانان با وجود مسئولان علمی اجرا می‌شود، اظهار کرد: در هلال‌ احمر استان زنجان افتخار داریم که ۲۸ هزار جوان اثرگذار که قدرتمندترین قشر جامعه و ظرفیت عظیم محسوب می‌شوند با این مجموعه همکاری دارند.

هاشمی یادآوری کرد: هلال احمر در کنار خانواده‌ها  برای احیای ارزش‌های دینی و نظام برنامه‌های و فعالیت‌های مختلفی را اجرا می‌کنیم و به دنبال جامعه آماده هستیم.

او با تاکید بر اینکه جوانان در فعالیت‌های هلال‌ احمر از ارکان اصلی اجرای برنامه‌ها به‌شمار می‌روند، گفت: امروز طرح‌هایی که در حوزه جوانان انجام‌ می‌شود روانشناسانه است و همه آسیب‌های جامعه بررسی شده و در راستای رفع آن تیم‌ها و کانون‌های مختلفی تشکیل شده که برای اهداف بلند سازمانی و جامعه اثرگذار است.

هاشمی افزود: داشتن جامعه آماده با حضور و فعالیت‌های تیمی محقق می‌شود که فعالیت‌های معاونت‌های هلال‌ احمر با برنامه‌های مختلف و ادبیات مشترک برای رسیدن به حمایت از انسان‌ها که شعار اصلی و ماموریت هلال‌احمر است، اجرا می‌شود.

در ادامه، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: جامعه فقط موارد آسیب نیست و موارد مثبت تاثیرگذار در دوام و قوام جامعه شده است.

صادق قهرمانی فرهنگ مترقی زنجانی‌ها، هماهنگی اجرای برنامه‌های بین دستگاهی و غنی‌سازی اوقات فراغت را از عوامل تاثیرگذار در کاهش قابل توجه آسیب‌های اجتماعی استان ارزیابی کرد و افزود: برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت را به‌درستی پیش ببریم، می‌توانیم در راستای تربیت و شکل‌گیری نسل مترقی تاثیرگذار باشیم.

وی ادامه داد: دستگاه‌های مختلف درباره اجرای برنامه‌های اوقات فراغت برنامه‌ریزی و اجرا دارند و مهم است دستگاه‌های اجرایی با اجرای برنامه علاوه بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در راستای تربیت نسل نیز تاثیرگذار هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، او افزود: هیجانات جوانان و نوجوانان در مسیر درست تخلیه می‌شود و به سوی جامعه سالم و  پویا هدایت می‌شوند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha