• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403041308949
  • منبع : نمایندگی زنجان

کسب رتبه اول دنیا توسط جوانان ایران در ‌فدراسیون صلیب سرخ و هلال احمر جهانی ‌

کسب رتبه اول دنیا توسط جوانان ایران در ‌فدراسیون صلیب سرخ و هلال احمر جهانی ‌

ایسنا/زنجان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: از میان هزار ایده نوآورانه، ۷۶ ایده از جوانان ایران در فدراسیون صلیب سرخ و هلال‌احمر جهانی پذیرفته شده و رتبه اول در عرصه بین‌المللی را خلق کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم حسینی المدنی در آیین افتتاح طرح ملی شوق رویش افزود: این طرح با هدف این است که بتوانیم در ضمن تفریح و حفظ نشاط اجتماعی مطالب بسیار ارزشمندی را در جهت حفظ جان خود، خود مراقبتی و کمک به دیگران یاد بگیریم تا بتوانیم از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کرده و تاب آوری جامعه را ارتقا دهیم چرا که در فرهنگ و دین مبین اسلام سرگرمی مرادف با غفلت نداریم.

وی تصریح کرد: بر اساس تاکید نورانی امیرمومنان علی(ع) انسان باید وقت خود را به سه بخش عبادت، کار و تلاش برای کسب روزی حلال و بخشی دیگر را نیز برای تفریح بگذراند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: سال گذشته در طرح قدم به قدم بیش از پنج هزار نفر از جوانان کشور که بخش قابل توجهی از آنها اهل تسنن بودند برای خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در دهه آخر ماه صفر در مشهد مقدس خدمات دادند.

حسینی المدنی عنوان کرد: شما جوانان مایه افتخار هستید و برای اولین بار در کشور وقتی رویدادی در خصوص ایده‌های نوآورانه در زمینه فدراسیون صلیب سرخ و هلال‌احمر جهانی برگزار شد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: در این رویداد کشورهای مثل چین، هند، ژاپن، آمریکا حضور داشتند اما کشور ایران  با اختلاف بالا حائز رتبه اول شد.

 حسینی المدنی یادآوری کرد: یعنی کشور دوم که کنیا بود تقریبا نصف این تعداد ایده پذیرفته در آکادمی سولفورینو ( ایتالیا) داشت و داوری، بین المللی بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha