• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403041308718
  • خبرنگار : 50163

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

کنار ملت جشن حضور حداکثری را برگزار کنیم

کنار ملت جشن حضور حداکثری را برگزار کنیم

ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امیدواریم بتوانیم در کنار هم با حضور ملت بعد از پایان انتخابات جشن حماسه حضور حداکثری را برگزار کنیم و موجب رضایت رهبر انقلاب و شادی شهدای اسلام و شهدای انقلاب باشیم.

جهانبخش کرمی امروز (چهارشنبه، ۱۳ تیر ماه) در جلسه تکریم‌ و معارفه مسئول سازمان بسیج اساتید استان زنجان با اشاره به نقش سازنده و موثر اساتید در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: از مهم‌ترین وظایفی که اساتید انقلابی بر عهده دارند می‌توان به تلاش‌های آنان در پرورش جوانان این مرز و بوم و همچنین آماده ساختن آنها برای تصدی مسئولیت‌های سنگین در مدیریت نظام اسلامی اشاره کرد.

وی با اشاره به در پیش رو بودن دور دوم انتخابات ریاست جمهوری و ضرورت حضور حداکثری در این انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز، افزود: با توجه به ظرفیت‌هایی که در جامعه دانشگاهی وجود دارد، تمامی دست‌اندرکاران دانشگاه‌ها برای دعوت از عموم کارکنان، دانشجویان، اساتید و خانواده آنها برای حضور حداکثری در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری باید پای کار بیایند.

کرمی با اشاره به نقش موثر رزمندگان زنجانی در هشت سال دفاع مقدس، اذعان کرد: حالت امروزی کشورمان را می‌توان به دوران دفاع مقدس تشبیه کرد که در آن تک‌تک اساتید مانند رزمندگانی هستند که در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن ایستادگی کرده و ارزشمندترین دارایی خود یعنی جانشان را برای آرمان‌های انقلاب و کشور فدا کردند.

 فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با یادآوری اینکه امروز اساتید دانشگاه‌ها باید مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس شبانه‌روز برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و رقم زدن یک حماسه عظیم دیگر در کشورمان تلاش کنند، ادامه داد: یکی از توطئه‌های و نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی و پایین آوردن میزان مشارکت آنان است که مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رأی باعث خنثی شدن در پای صندوق‌های رأی بار دیگر توطئه‌ و نقشه‌های شیطانی دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

وی با تاکید بر این مطلب که در این فرصت محدود باقی مانده برای برگزاری دور دوم انتخابات همه باید شبانه‌روزی در راستای ترغیب مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی تلاش کنند، عنوان کرد: در این راستا تلاش برای دعوت به مشارکت حداکثری و جهاد تبیین از طرف اساتید نقش حیاتی دارد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، خاطرنشان کرد: تلاش برای پایین آوردن میزان مشارکت مردم در انتخابات و دلسرد کردن آنان از انقلاب از توطئه‌های همیشگی دشمنان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha