• پنجشنبه / ۱۱ آذر ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400091108611
  • خبرنگار : 50184

کوثر اساسه:

مدال برنز حقم نبود

مدال برنز حقم نبود

ایسنا/کرمانشاه ملی پوش تکواندو بانوان ایران که به تازگی در مسابقات آزاد جهانی به مدال برنز دست یافت، گفت: شایستگی حضور در فینال رقابت ها را داشتم و این مدال برنز حق من نبود.

کوثر اساسه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به حضورش در اولین دوره مسابقات آزاد تکواندو زنان ۲۰۲۱ در ریاض عربستان، اظهار کرد: در این دوره از رقابت ها شرکت کنندگان زیادی از سراسر دنیا حضور داشتند که سطح مسابقات را بسیار بالا برده بود.

وی افزود: با این وجود پس از غلبه بر حریفان، درحالی مقابل حریفی از کشور چک نتیجه را واگذار کردم که بسیاری از امتیازاتی که می زدم در سیستم ثبت نمی شد و این باعث شد که علیرغم شایستگی از رسیدن به فینال باز بمانم.

ملی پوش وزن منفی ۶۲ کیلوگرم تکواندو زنان ایران افزود: در نهایت در مقابل این حریف تنها با اختلاف یک امتیاز بازی را واگذار کردم و به مدال برنز دست یافتم، درحالیکه حقم مدال طلا و نه برنز بود.

وی در ادامه با بیان اینکه مسابقات جهانی تنها یک سکوی پرتاب برای رسیدنش به اهداف بزرگتری است، گفت: این مدال و این مسابقات زمینه ای برای رسیدنم به مدال های خوشرنگ تر و اهداف بزرگتر است.

اساسه به در پیش بودن مسابقات جهانی در فروردین سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: اردوهای تیم ملی به منظور آماده سازی ملی پوشان جهت حضور در این رقابت ها از ابتدای دی ماه شروع می شود.

وی خاطرنشان کرد: با حضور در این مسابقات و کسب تجربه و مدال های بیشتر خود را برای المپیک ۲۰۲۴ آماده می کنم تا بتوانم در این رقابت ها هم برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

این بانوی تکواندوکار کرمانشاهی در ادامه بااشاره به شرایط خوب تکواندوی بانوان در کرمانشاه، عنوان کرد: اصلی ترین مربی من در کرمانشاه خانم لیلا خزایی مربی تیم ملی نوجوانان بوده که طی چندسال اخیر با برنامه ریزی هیات روی رده سنی پایه تاکید داشته و من هم ماحصل این سرمایه گذاری هستم.

وی در ادامه درخصوص مهمترین الگوی ورزشی اش در این سال‌ها هم گفت: هیچگاه الگوی واحدی نداشته ام و تلاش کرده ام از نکات مثبت هر کسی الگو بگیرم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha