• سه‌شنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400082519653

کلاس‌های دانشکده داروسازی مشهد از ابتدای آذر ماه حضوری برگزار می‌شود

کلاس‌های دانشکده داروسازی مشهد از ابتدای آذر ماه حضوری برگزار می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: کلاس‌های دروس تئوری اولویت‌دار و دارای ضرورت این دانشکده از ابتدای آذر ماه به‌ صورت حضوری و موارد فاقد اولویت به‌ صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

دکتر بیژن ملائکه در خصوص برگزاری کلاس‌های حضوری دانشجویان دانشکده داروسازی اظهار کرد: از ابتدای سال تحصیلی کلیه کلاس‌های تئوری دانشکده داروسازی مشهد به صورت وبیناری و کلاس‌های عملی این دانشکده به صورت حضوری در حال برگزاری است اما با تصمیم ستاد کلی مقابله با کرونا بناست از ابتدای آذر ماه امسال هر ۲ کلاس تئوری و عملی به‌ صورت حضوری برگزار شود.

وی تصریح کرد: در جلساتی که در روزهای قبل برگزار شد، از کلیه گروه‌های آموزشی خواسته شده که کلاس‌های دروس تئوری اولویت‌دار و دارای ضرورت را به‌صورت حضوری برگزار کنند تا به سلامت اساتید و دانشجویان آسیب وارد نشود و موارد فاقد اولویت را به‌صورت غیرحضوری برگزار کنند.

رییس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تعداد ۶۱ استاد در ۹ گروه آموزشی دانشکده داروسازی مشهد که شامل بیوتکنولوژی دارویی، داروسازی سنتی، داروسازی بالینی، شیمی دارویی، فارماسیوتیکس، فارما کوگنوزی، سم شناسی و دارو شناسی، کنترل دارو و نانوفناوری داروئی فعال هستند و در این دانشکده تعداد ۶۵۰ دانشجوی عمومی و ۱۵۰ دانشجوی تحصیلات تکمیلی در حال تحصیل هستند.

وی بیان کرد: بی‌شک آموزش حضوری از نتایج بهتری به نسبت آموزش غیرحضوری برخوردار است و با توجه به اهمیت رشته‌های داروسازی خواسته ما هم برگزاری کلاس حضوری است.

رییس دانشکده داروسازی مشهد با ذکر این نکته که این دانشکده به دنبال رشد و توسعه شاخص‌های کیفی بوده و هست، تأکید کرد: دانشکده داروسازی مشهد با پایش و ارزیابی دوره‌ای گروه‌های آموزشی و پژوهشی خود و بسترسازی برای ارتباط مستمر و قوی با دیگر سازمان‌ها و بنیادهای آموزشی، تحقیقاتی و صنایع تاثیرگذار داخلی بر آن است به نحوی گام بردارد تا با انجام بهینه و کارآمد رسالت خویش و ارائه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در بالاترین سطح، نقشی مؤثرتر در بهبود شاخص‌های کیفی ایفا کند.

به گزارش وبدا ملائکه افزود: در آخرین رده‌بندی دانشکده‌ای در سطح کشور دانشکده داروسازی مشهد از حیث تعداد دانشجویان قبولی در آزمون جامع داروسازی در جایگاه دوم کشور و در حوزه پژوهشی هم در رتبه اول کشور قرار گرفته است و این دانشکده همواره جزو رتبه‌های برتر کشور در حوزه‌های مختلف بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha